Er helt udkørt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. september 2012

SaNiNa

Naia sover bare ikke særlig godt lige pt

Dog har hun sovet bedre i weekenden men natten til mandag var den gal igen hun sover max 1 time i dp her hjemme er hun vågen 100 gange om natten hvor hun bare er ked af det og nu har det stået på i 1 månede.

Hun fik i vores ferie sin 3 tand og d. 4 er godt på vej den har været fremme nu i 14 dag men vil bare ikke rigtig komme ned.

Hun har on off feber, men er stadig frisk, spiser, drikke og griner så hun er jo ikke syg, det må bare være de skide tænder

Mem nøhj hvor trækker det tænder ud på mig, er jo alene med dem fra mandag-torsdag og når far så kommer hjem er det bare kun mig som dur.

Er der nogen af jer som oplever det samme?

Med Nicklas var der ingen genere ved tand frembrud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Ka+Ma=Be

Lyder som 55 ugers tigerspringet - det strækker sig fra uge 49.

Masser af krammer til dig og håb om at det snart er slut 

Benjamin har også pludseligt fået 2 nye tænder - der har han bare været skide pylret, men ikke ud over det sædvanlige høhø.

Anmeld

26. september 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Lyder som 55 ugers tigerspringet - det strækker sig fra uge 49.

Masser af krammer til dig og håb om at det snart er slut 

Benjamin har også pludseligt fået 2 nye tænder - der har han bare været skide pylret, men ikke ud over det sædvanlige høhø.

åååh kram, dem tager jeg varmt i mod, er så træt var dog så heldig at jeg fik næsten en hel nattesøvn i nat.

Efter aftale med vores læge fik hun et skud panodil til natten og det har givet så meget mere ro hun har bare sovet lige været vågen 2 gang hvor hun har tabt sin sut.

Så aften startede med hun blev puttet lidt i 7, så vånede hun kl 20 og var utrolig ked af det og helt utrøstelig så efter aftale med lægen fik hun 4.5 ml mikstur og efter 10 min faldt hun til ro.

hvis hun får ture om dagen skal hun have lidt sukkervand, så det er jeg meget spændt på hvordan det er gået i dp.

Vores læge mente at efter snart 5 uger uden ret meget søvn til nogen af os var det vist på tiden hun også fik lidt ro om natten. Vi skal forsøge på den her måde frem til fredag og så skulle jeg ringe så vi lige kunne finde ud af om vi skulle forsætte eller der skulle ske noget andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.