Min kæreste vil gerne have kat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2009

LauraLW

men jeg er vist nok allergisk... siger vist nok fordi jeg var det engang, selvom priktesten ikke reagerede på kat, så gjorde jeg!
Så dengang måtte jeg af med min egen kat, det er vel omkring 10 år siden nu... Men min kæreste ELSKER katte! Han bliver som et lille barn når han spotter en kat på lang afstand og snakker om hans gamle katte konstant. - Ville sku gerne give ham den kat... men hvor smart er det lige? jeg er ikke 100 på om jeg kan tåle dem eller ej, vi bor i en to værelses lejlighed og bla bla bla.... men faktum er at han ønsker sig brændende en kat.

what to do!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2009

Carl-Emil's mor

To do this :

Du ringer til din læge, bestiller en nypriktest og så ser du resultattet også begynder du at omgåes katte så du kan se om du har allergi eller ej

Anmeld

23. maj 2009

trunte89

Gå til lægen og prøv at blive undersøgt igen
Og ellers er det vel at gøre op, om du vil prøve, og hvis du ikke kan tåle den må den videre til andre.

Jeg er selv allergisk overfor pelsdyr og manden vil rigtig gerne have hund. 
Men jeg synes, at det vil være synd hvis jeg ikke kan tåle den og så den skal videre.

Anmeld

23. maj 2009

Carl-Emil's mor

trunte89 skriver:

Gå til lægen og prøv at blive undersøgt igen
Og ellers er det vel at gøre op, om du vil prøve, og hvis du ikke kan tåle den må den videre til andre.

Jeg er selv allergisk overfor pelsdyr og manden vil rigtig gerne have hund. 
Men jeg synes, at det vil være synd hvis jeg ikke kan tåle den og så den skal videre.

Ohm sorry men sys du er lidt dobbelt du skriver at du sys det vil være synd at få en hund hvis du ikke kan tåle den og den så skal videre..

Men du siger til hende at hun kan prøve og kan hun ikke tåle den må den videre..
Det vil ikke være synd for katten eller hvad??

Anmeld

23. maj 2009

trunte89

Shalmi skriver:

Ohm sorry men sys du er lidt dobbelt du skriver at du sys det vil være synd at få en hund hvis du ikke kan tåle den og den så skal videre..

Men du siger til hende at hun kan prøve og kan hun ikke tåle den må den videre..
Det vil ikke være synd for katten eller hvad??

Jeg skriver at det må være op til hende, og så skriver jeg min mening om det

Anmeld

23. maj 2009

Carl-Emil's mor

sandt at sige

Sys bare det er lidt at skrive sådan men skal jo være plads til det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.