Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Team Putte skriver: Ja jeg har selvfølgelig lukket gruppen for at gøre den privat Kan du ik sende mig nogle oplysninger i et brev herinde så jeg kan finde dig og invitere dig Jeg tænker fulde navn du bruger på fjæs eller måske en mailadresse
Ja jeg har selvfølgelig lukket gruppen for at gøre den privat Kan du ik sende mig nogle oplysninger i et brev herinde så jeg kan finde dig og invitere dig Jeg tænker fulde navn du bruger på fjæs eller måske en mailadresse
jo skal jeg nok lige sende dig..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
eliasogmor skriver: louise henriksen- med sort hvid billede af drengene
louise henriksen- med sort hvid billede af drengene
Som den eneste fandt du gruppen selv
jeg har lige ansøgt gruppen .. så kan det være jeg får det brugt mere end jeg gør med det herinde for det ikke særlig tit jeg får tænd computerne og min telefon kan ikke gå herind
jeanettelb skriver: jeg har lige ansøgt gruppen .. så kan det være jeg får det brugt mere end jeg gør med det herinde for det ikke særlig tit jeg får tænd computerne og min telefon kan ikke gå herind
Jeg har præcis samme problem med telefonen og baby.dk ik arbejder specielt godt sammen! Synes selv der er kommet mega meget gang i gruppen igen efter vi har fået den på fjæs
Du er iøvrigt blevet lukket ind i varmen, så det er bare at komme i sving med snakken
Jeg har lige sendt en venneanmodning:-)
sophia3006 skriver: Jeg har lige sendt en venneanmodning:-)
Og du er velkommen
Team Putte skriver: Og du er velkommen
tak
Har lige ansøgt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128