Heej piger ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. september 2012

dukke

Hej piger

Hvordan går det med jer og hvor mange ved hvad i skal ha (udover en baby)  ?

Her går det godt med maven men op og ned med mig da jeg jo er SÅ "heldig" at ha bækkenløsning så det er lidt svært at være så aktiv som jeg gerne vil være.. Nå men her prøver vi at få Aksel til at forstå at han skal være storebror, før vi fik af vide hvad den lille bøvs var spurgte vi Aksel om han skulle ha en lillebror så sagde han nej så spurgte vi om han skulle ha en lillesøster så sagde han JA og peget op på skabet

Vi skal ha en lillepige og jeg er i dag 17+4 maven vokser godt og der er liv og glad inde hos hende

Knus Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Line_Olesen

Lyder dejligt Må være skønt at han er begyndt at "forstå" at der kommer en lille ny

Jeg er selv 21+3 og venter en dreng. Det er min første så man kan desværre ikke se så meget på maven endnu

Anmeld

4. oktober 2012

MaLu8

Hej

Hvor bliver det dejligt med en af hver!

Jeg er førstegangs gravid og venter en lille pige. Vi glæder os rigtig meget.
Jeg tror, at jeg er begyndt at mærke hende, og har også fået at vide til alle scanninger, at hun er MEGET livlig, så det er dejligt.

Maven er der ikke helt endnu, synes mere det ligner jeg har fået lidt for meget at spise, men håber det kommer snart

Anmeld

9. oktober 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
dukke skriver:

Hej piger

Hvordan går det med jer og hvor mange ved hvad i skal ha (udover en baby)  ?

Her går det godt med maven men op og ned med mig da jeg jo er SÅ "heldig" at ha bækkenløsning så det er lidt svært at være så aktiv som jeg gerne vil være.. Nå men her prøver vi at få Aksel til at forstå at han skal være storebror, før vi fik af vide hvad den lille bøvs var spurgte vi Aksel om han skulle ha en lillebror så sagde han nej så spurgte vi om han skulle ha en lillesøster så sagde han JA og peget op på skabet

Vi skal ha en lillepige og jeg er i dag 17+4 maven vokser godt og der er liv og glad inde hos hende

Knus Charlotte

Vi har i forvejen en pige og en dreng og venter en dreng mere   Vi ville slet ikke have det at vide (vi har ikke vidst det de med de andre heller) men der var ikke noget at gøre

De to store på 8 1/2 år og 5 år glæder sig helt vildt, og snakker om at de vil hjælpe med at passe på babyen og synge for ham og lign.

Når vi er ude og handle og de ser noget babylegetøj eller baby tøj, spørger de, om vi ikke skal købe det Jeg glæder mig så meget til at de skal møde ham (og til at vi skal selvfølgelig )

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.