tegnblødning, 2 gange inde for en uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Nogen der ved noget ang. tegnblødning?  

Havde tegnblødning i onsdags og nu her til morgen er der sørme lidt mere blødning, men det er ikke heeelt frisk, men denne gang er det "mere frisk" og så er det begyndt at nive i maven og lænden  ? Så er det tegn på at der snart kommer en lille ny verdensborger eller ??  er 37+6 idag, og har fået at vide at lillebror ligger godt nede i bækkenet og er klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

piadas

Hvordan går det med dig? Er der veer på vej?

Jeg har født tre gange før, men har ikke haft tegnblødning de to første gang, før under selve fødslen.

Sidste gang havde jeg tegnblødning + slimproppen gik samme morgen, som jeg fødte om aftenen. Dog skal det siges, at det var da jeg var 42+0, så jeg blev sat i gang samme dag ved at de tog vandet. Jeg er dog sikker på, at jeg havde født af mig selv en af dagene efter, hvis ikke de havde taget vandet, for jeg havde også haft modningsveer hele natten og var begyndt at åbne mig + en masse murren forneden i dagene op til...

Anmeld

26. september 2012

Mor Til Oktober Børn

piadas skriver:

Hvordan går det med dig? Er der veer på vej?

Jeg har født tre gange før, men har ikke haft tegnblødning de to første gang, før under selve fødslen.

Sidste gang havde jeg tegnblødning + slimproppen gik samme morgen, som jeg fødte om aftenen. Dog skal det siges, at det var da jeg var 42+0, så jeg blev sat i gang samme dag ved at de tog vandet. Jeg er dog sikker på, at jeg havde født af mig selv en af dagene efter, hvis ikke de havde taget vandet, for jeg havde også haft modningsveer hele natten og var begyndt at åbne mig + en masse murren forneden i dagene op til...

Følte igår aftes at jeg ikk kunne samle benene, og at bebs simpelthen lå SÅ langt nede at hovede stak ud .. og det gav nogle veer MEN de syntes så bare at de ville gå igen  Har en lille smule murren i maven og så spænder det ret meget i nederste del af maven, men ingenting er der .. ØV!!

Håber altså at der snart sker noget ..

Anmeld

26. september 2012

piadas

MillesMor111010 skriver:

Følte igår aftes at jeg ikk kunne samle benene, og at bebs simpelthen lå SÅ langt nede at hovede stak ud .. og det gav nogle veer MEN de syntes så bare at de ville gå igen  Har en lille smule murren i maven og så spænder det ret meget i nederste del af maven, men ingenting er der .. ØV!!

Håber altså at der snart sker noget ..

Åh ja, den følelse kender jeg godt!

Jeg har også konstant mensmurren, ondt i lænden osv. Plus han borer sig ned med hovedet hele tiden...KOM DOG UD I STEDET!!

Anmeld

26. september 2012

Mor Til Oktober Børn

piadas skriver:

Åh ja, den følelse kender jeg godt!

Jeg har også konstant mensmurren, ondt i lænden osv. Plus han borer sig ned med hovedet hele tiden...KOM DOG UD I STEDET!!

oh ja !! .. Lillebror har ligget med hovedet nede i bækken i laaang tid nu og fik at vide da jeg var på FG i lørdags at han faktisk er klar og at jeg var moden til at føde så det var bare at vente ..  Men det kan de jo sagtens sige !! (dette var en mandlig læge, nok derfor han kan sige sådan)

Synes de små nye verdensborgere skal til at vende næsen ud i verden istedet for at ligge derinde og fise husleje af

Anmeld

26. september 2012

piadas

MillesMor111010 skriver:

oh ja !! .. Lillebror har ligget med hovedet nede i bækken i laaang tid nu og fik at vide da jeg var på FG i lørdags at han faktisk er klar og at jeg var moden til at føde så det var bare at vente ..  Men det kan de jo sagtens sige !! (dette var en mandlig læge, nok derfor han kan sige sådan)

Synes de små nye verdensborgere skal til at vende næsen ud i verden istedet for at ligge derinde og fise husleje af

HELT enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.