Må altså lige prale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. januar 2008

sbs78

Nu triller Freja bare der ud af. ligger jeg hende på ryggen og vupti ligger vi på maven. Tror ikke der går længe før hun kravler8D for hun kommer vidt omkring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2008

Mie A

Man skal have lov til at prale af sine børn :D Der er ikke noget dejligere end når de lærer noget nyt.

Simon kan også rulle fra ryg til mave... men den anden vej... Nixen bixen... ikke her!

Det går lige pludseligt meget stærkt synes jeg ... De er jo lige blevet født :D

Knus Mie

Anmeld

7. januar 2008

Lulle25

Det er da helt super. Og ja man må godt prale :)) det er tilladt med vores børn.. Mathilde trillede bevist 1. gang juleaften med tilskuere på ;) Og ja der går nok ikke længe før de kravler de banditter :S så skal vi passe på.
Kh Louise

Anmeld

7. januar 2008

sbs78

ja det går alt for hurtigt:)) man bliver bare så stolte af dem :) Ja nu skal vi rigtigt til at passe på. Kan godt huske med Laura, hun var bare over alt og i alt *S*

Anmeld

7. januar 2008

Callesmor

Her ruller vi kun fra side til side... men han kan skubbe sig baglæns så han ligger aldrig på samme plet, løfter sig også op på knæ når han ligger på maven.. Måske han dropper og trille og så går igang med at kravle... puha det glæder jeg mig ikke til, så er der ikke noget med at sidde stille... :):D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.