Vi vil gerne have et barn mere, men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Anonym trådstarter

Hej. Jeg har valgt at være ano på grund af familie.

Min kæreste og jeg vil utrolig gerne have barn nr 2, men det er ikke så lige til, Jeg tager noget medicin der hedder Concerta og Retalin (mod ADHD). man må ikke tage det her medicin når man er gravid og det er vi begge helt afklaret med, men jeg har ikke lyst til at stoppe med at tage dem mens vi forsøger at blive gravide, man ved jo aldrig om der går flere år før det lykkes eller om det overhovedet lykkes.
Er der nogle der har prøvet noget lignedene med medicin, altså forsøgt at få baby, men stadig har taget medicin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Bak

Anonym skriver:

Hej. Jeg har valgt at være ano på grund af familie.

Min kæreste og jeg vil utrolig gerne have barn nr 2, men det er ikke så lige til, Jeg tager noget medicin der hedder Concerta og Retalin (mod ADHD). man må ikke tage det her medicin når man er gravid og det er vi begge helt afklaret med, men jeg har ikke lyst til at stoppe med at tage dem mens vi forsøger at blive gravide, man ved jo aldrig om der går flere år før det lykkes eller om det overhovedet lykkes.
Er der nogle der har prøvet noget lignedene med medicin, altså forsøgt at få baby, men stadig har taget medicin?

Tag en snak med din læge om det. Det er det bedste råd.
Hvad gjorde du ved barn nr 1?

Anmeld

25. september 2012

SussieThyssen

anbiku skriver:

Kan kun give Anbiku ret.

Når man bliver medicineret, af den ene eller den anden årsag, så er det altid utroligt vigtigt at have lægen med ind over, så man ikke risikerer fosterskader m.m.

Så gå til lægen og forhør dig om hvordan man forholder sig i den situation.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

anbiku skriver:

Med den første fik jeg ikke medicin, dengang vidste jeg ikke at jeg havde behov for det.

Anmeld

25. september 2012

Skouboe

Noget medicin anbefaler de at man tager frem til man tester positiv, noget skal man stoppe med så snart man går i gang med at prøve.

Tag en snak med din læge, der kan du få de mest korrekte råd og den bedste vejledning, eftersom din læge kender dig, din medicin og hvilke doser du får. 

Anmeld

25. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Med den første fik jeg ikke medicin, dengang vidste jeg ikke at jeg havde behov for det.

Som sagt...gå til lægen og få vedkommende med på råd.

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Noget medicin anbefaler de at man tager frem til man tester positiv, noget skal man stoppe med så snart man går i gang med at prøve.

Tag en snak med din læge, der kan du få de mest korrekte råd og den bedste vejledning, eftersom din læge kender dig, din medicin og hvilke doser du får. 

Det er jo så lige et helt andet problem for min læge kender mig ikke. Jeg skiftede læge i feburar og har faktisk ikke været ved lægen siden.
Men jeg må jo snakke med lægen og høre.

Anmeld

25. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det er jo så lige et helt andet problem for min læge kender mig ikke. Jeg skiftede læge i feburar og har faktisk ikke været ved lægen siden.
Men jeg må jo snakke med lægen og høre.

Klog beslutning

Anmeld

25. september 2012

Zafir

Det er godtnok svært, når du er i den situation. - Hvor længe har du været på medicin? Og hvor svær er din ADHD?

Der er jo mange faktorer i den sag. Kan du arbejde når du ikke er på medicin? Og er du i anden behandling?

Anmeld

25. september 2012

Bak

Anonym skriver:

Det gør ikke så meget, at din læge ikke kender dig. Han/hun kender forhåbentlig medicinen
Held og lykke med projektet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.