Møl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. maj 2009

LauraLW

Hold da helt op... var lige oppe på mit loft med nogle kasser (bor i lejlighed, så det er ikke mit helt eget loft) - Men inde i mit rum var der en masse møl.... Øv. Gider det bare ikke! Og aner ikke hvor de kommer fra, om det er mine møl eller om det evt. kunne være naboens... men et eller andet må jo gøres. Rimelig umulig opgave at tømme rum og finde frem til hvor de bor, så er der nogle der sidder inde med nogle gode råd? Er det noget med nogle kugler eller sådan noget?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2009

Cris

De kommer bare, de elsker gammel stoff! I gammel dags frytede mennesker møl, for der var rigtig mange bomuld og uld i skabet, folk har haft det samme tøj i laaang tid. Der findes også en slags som æder pels. De elsker varmen og de er ude i naturen, så er det bare uheld hvis de finder en hyggeligt sted indendørs med noget god mad

Der finder rigtig mange slags "kugler" i Spanien. De er ikke længere kugler, men nogle bloks som kan hænges med lavendel, æple, etc etc duft. Kugler er noget gammeldags. Hvis du ikke kan finde noget i DK, må du meget gerne sende din addresse til mig og jeg kan sende dig en pakke med det.

Anmeld

23. maj 2009

LauraLW

Cris skriver:

De kommer bare, de elsker gammel stoff! I gammel dags frytede mennesker møl, for der var rigtig mange bomuld og uld i skabet, folk har haft det samme tøj i laaang tid. Der findes også en slags som æder pels. De elsker varmen og de er ude i naturen, så er det bare uheld hvis de finder en hyggeligt sted indendørs med noget god mad

Der finder rigtig mange slags "kugler" i Spanien. De er ikke længere kugler, men nogle bloks som kan hænges med lavendel, æple, etc etc duft. Kugler er noget gammeldags. Hvis du ikke kan finde noget i DK, må du meget gerne sende din addresse til mig og jeg kan sende dig en pakke med det.

Super! Jeg går i butikker mandag... tænker at det vel er matas eller sådan noget der har dem? Men mange tak for hjælpen!

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.