4 en halv time jeg aldrig glemmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

tarkoflen

Tillykke med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Hailiesmom11

Stort tillykke
Sikken en lynfødsel

Anmeld

25. september 2012

Ønskebarnet12

Hvor i alverden har jeg været, siden jeg er gået glip af en masse :-p tillykke med din prinsesse! Og flot klaret, klap på skuldren;-)

Anmeld

25. september 2012

mybaby-girl

christina92 skriver:

Den 22. september kl. 6.30 vågner jeg ved at mit vand det går

Står op og føler jeg har overskud, får også lige skrevet herinde at nu er der gang i den

Jeg står op, spiser morgenmad og ringer til FG. Vi aftaler at vi kommer ind kl. 10.30 til tjek.

Jeg vil gå i seng igen, men får da lige en enkelt ve engang imellem.

Kæresten står op og vil gå i bad.

Fra kæresten går i bad og til han kommer ud går der ca. 10 min, på den tid bliver veerne regelmæssige med 1 minut imellem og 1 min varighed. og de bider!! Kaster morgenmaden op.

Ringer til FG og de kan godt høre på mig det er bedst vi kommer.

Kl. 8 ankommer vi, jeg bliver undersøgt og er 4 cm åben!

Veerne bider men bruger virkelig min vejrtrækning effektivt. Ind gennem næsen, helt ned i maven og ud igennem munden.

Jeg kommer i badekar!! Såååååå skønt.

Kl. 9 er der jordmor skifte og får den jordmor jeg havde drømt om at føde ved (FANTASTISK)

Jeg bliver undersøgt da Joan, JM, kommer kl. 9, så er jeg 7 cm. åben og har kun lidt kant bagtil. hun står max 2 cm. inde.

Veerne hagler ned over mig!!! De kommer hele tiden. Messer konstant i mit hoved at det er mig der styre, mig der styre og bliver ved med at trække vejret. Mister den få gange, men kæmper virkeligt.

Jeg har også MEGA gavn af at massere mig selv på lænden og ned over ballerne.

kl. 10 kommer jeg op af karret, pga. svimmelhed

Jeg bliver nærmest tvunget til at drikke saftevand og bruge iltmasken imellem veerne.

ca. 10.30 begynder pressentrangen, men lillepigen er ikke helt nede endnu, og GUUUUDD hvor var det hårdt og svært ikke at presse med. Shit man, er er eneste og første følelse af kontrol tab! Blev sq hel ked af det for vidste det ikke var godt for lillepigen at jeg pressede for tidligt.

Kl. 10.45 begynder jeg at presse aktivt.

lillepigens hjertelyd begynder at dale da hun står og kun mangler et enkelt pres for at komme ud, men jeg kan simpelthen ikke presse hende ud.

Der bliver tilkaldt børnelæge mm.

Får til sidst et klip da jeg simpelthen ikke kan give mig nok og lillepigen skal ud NU.

kl. 11.04 kommer Carolina til verden

Hun får 10 på Apgar scoren

Moderkagen vil ikke rigtig slippe og jeg bløder en del, men efter lidt masen får de styr på det.

Hun bliver herefter lidt slatten og ligger med ilt i 45 min.

Imens bliver jeg syet

Hun vejede 2810g og var 51 cm.

SÅ VIDUNDERLIG en pige og SÅ vild og fed en oplevelse at føde hende

Stort tillykke med lillepigen, så ville hun endelig ud

Anmeld

25. september 2012

IngenKoPåIsen

Sikke en hurtig og dejlig oplevelse, trods nogle få overraskelser i forløbet! Stort tillykke med hende lillepigen, som må være en lille en.. Et lille pus SÅ mangler vi jo bare billeder!

Anmeld

25. september 2012

MorDk

Dejligt med en hurtig fødsel... tillykke igen ♥

Anmeld

25. september 2012

christina92

babymus77 skriver:

Stort tillykke med hende!!! Min bette mand skulle også have ilt af børnelæge og rettede sig derefter!!  Man blir lige lidt forskrækket godt det endte godt med jeres bette mus!! 

Ja man gør, man ligger der med stængerne i vejret og kan bare se kærestens bekymrede ansigt, men man aner ikke hvad der foregår der ovre

Og tusind tak

Anmeld

25. september 2012

christina92

Ønskebarnet12 skriver:

Hvor i alverden har jeg været, siden jeg er gået glip af en masse :-p tillykke med din prinsesse! Og flot klaret, klap på skuldren;-)

Tusin tak søde

Og det gik lige pludselig stærkt så ikke noget at sige til du gik glip af det

Anmeld

25. september 2012

M (:

christina92 skriver:

Den 22. september kl. 6.30 vågner jeg ved at mit vand det går

Står op og føler jeg har overskud, får også lige skrevet herinde at nu er der gang i den

Jeg står op, spiser morgenmad og ringer til FG. Vi aftaler at vi kommer ind kl. 10.30 til tjek.

Jeg vil gå i seng igen, men får da lige en enkelt ve engang imellem.

Kæresten står op og vil gå i bad.

Fra kæresten går i bad og til han kommer ud går der ca. 10 min, på den tid bliver veerne regelmæssige med 1 minut imellem og 1 min varighed. og de bider!! Kaster morgenmaden op.

Ringer til FG og de kan godt høre på mig det er bedst vi kommer.

Kl. 8 ankommer vi, jeg bliver undersøgt og er 4 cm åben!

Veerne bider men bruger virkelig min vejrtrækning effektivt. Ind gennem næsen, helt ned i maven og ud igennem munden.

Jeg kommer i badekar!! Såååååå skønt.

Kl. 9 er der jordmor skifte og får den jordmor jeg havde drømt om at føde ved (FANTASTISK)

Jeg bliver undersøgt da Joan, JM, kommer kl. 9, så er jeg 7 cm. åben og har kun lidt kant bagtil. hun står max 2 cm. inde.

Veerne hagler ned over mig!!! De kommer hele tiden. Messer konstant i mit hoved at det er mig der styre, mig der styre og bliver ved med at trække vejret. Mister den få gange, men kæmper virkeligt.

Jeg har også MEGA gavn af at massere mig selv på lænden og ned over ballerne.

kl. 10 kommer jeg op af karret, pga. svimmelhed

Jeg bliver nærmest tvunget til at drikke saftevand og bruge iltmasken imellem veerne.

ca. 10.30 begynder pressentrangen, men lillepigen er ikke helt nede endnu, og GUUUUDD hvor var det hårdt og svært ikke at presse med. Shit man, er er eneste og første følelse af kontrol tab! Blev sq hel ked af det for vidste det ikke var godt for lillepigen at jeg pressede for tidligt.

Kl. 10.45 begynder jeg at presse aktivt.

lillepigens hjertelyd begynder at dale da hun står og kun mangler et enkelt pres for at komme ud, men jeg kan simpelthen ikke presse hende ud.

Der bliver tilkaldt børnelæge mm.

Får til sidst et klip da jeg simpelthen ikke kan give mig nok og lillepigen skal ud NU.

kl. 11.04 kommer Carolina til verden

Hun får 10 på Apgar scoren

Moderkagen vil ikke rigtig slippe og jeg bløder en del, men efter lidt masen får de styr på det.

Hun bliver herefter lidt slatten og ligger med ilt i 45 min.

Imens bliver jeg syet

Hun vejede 2810g og var 51 cm.

SÅ VIDUNDERLIG en pige og SÅ vild og fed en oplevelse at føde hende

Endnu et stort tillykke med lillepigen! 

Anmeld

25. september 2012

morethanperfect

Weee kæmpe tilykke   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.