SÅ er der update!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. september 2012

christina92

Hej alle sammen

Puha, I fik så meget ret, lørdag blev den mest fantastisk dag i hele mit liv! Jeg fødte vores skønne skønne datter Carolina

2810 g og 51 cm, født 38+0

Fødsel tog 4 timer og 43 min, fra vandet gik, veerne kom og så til hun var ude os mor og far. Laver FB lige om lidt

Vi er netop kommet hjem efter et par lidt hektiske dage på sygehuset hvor b.la. nogle knopper har gjort os lidt bekymrede og så at lillepigen er lidt doven anlagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Stort tillykke med Carolina

Anmeld

24. september 2012

M&N

christina92 skriver:

Hej alle sammen

Puha, I fik så meget ret, lørdag blev den mest fantastisk dag i hele mit liv! Jeg fødte vores skønne skønne datter Carolina

Fødsel tog 4 timer og 43 min, fra vandet gik, veerne kom og så til hun var ude os mor og far. Laver FB lige om lidt

Vi er netop kommet hjem efter et par lidt hektiske dage på sygehuset hvor b.la. nogle knopper har gjort os lidt bekymrede og så at lillepigen er lidt doven anlagt

Skulle lige til at spørge hvad der blev af dig og om du havde født!

STORT tillykke med jeres lille fine pige! Var sikker på du havde født

Dejligt at I er hjemme igen og nu kan nyde hinanden

Stort tillykke endnu engang, glæder mig til at se billeder af jeres prinsesse!

Anmeld

24. september 2012

MyBigWish

christina92 skriver:

Hej alle sammen

Stort tillykke med prinsessen

Sikke en dejlig hurtig fødsel

Anmeld

24. september 2012

LouiseRH

Stort tillykke

Anmeld

24. september 2012

birthee

stort tillykke!

Anmeld

24. september 2012

Chili

christina92 skriver:

sHej alle sammen

Skøøøønt

Tillykke med lille pigen

Anmeld

24. september 2012

LilleChelle

Mange mange gange tillykke med hende søde Christina  
 - Jeg håber så meget at i får en god start <3  

Anmeld

24. september 2012

Frk-Lotusblomst

Yay stort tillykke med lille Carolina.

Anmeld

24. september 2012

Bebsesmoar

En lille datter!!! Tillykke med det hele!!!  Jeg ser frem til at læse den beretning! Superføder lyder det som!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.