Uha, er helt forpustet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. maj 2009

st

Jeg har simpelthen bare været aktiv i dag.

Madsen og jeg sendte Jeppe afsted til Norge i morges. Han skal være deroppe til på mandag. Vi var ret tidlig oppe, og jeg har fået udnytte alt min energi i dag.

Jeg har støvsuget og  vasket alle gulve i hele huset. Det skal lige siges, at det er inklusiv vores fyrretræsgulv i stuen, som skal gøre af flere omgange, og alle møbler skal flyttes rundt. Det er ikke let, når den eneste mand i huset er  Mads :-) Men det lykkedes.

Jeg har vasket alle vinduer indendørs, lavet vores lille plæneklipper, slået græsset, fjernet mækebøtter og sovet middagssøvn med Madsen. Her i eftermiddag var vi lige en tur i Bilka, og handle ind til lidt hygge i aften.

I morgen går turen over til min mor i hendes campingvogn. Så tilbringer vi en hel dag sammen med hende og min nevø.

Skønt at få ordnet en masse. Rengørng er ellers ikke min stærke side, men i dag kunne jeg mærke at lysten var der, så det udnyttede jeg. Det er fedt at have det på samvittigheden. Nå ja og hunde er også blevet trimmet i dag. :-)

Ja hvad man da ikke kan få gjort, når man er alene hjemme.

Håber I alle sammen har haft en dejlig dag.

Knus fra st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2009

Munder

Puha st

Jeg bliver helt træt af bare at læse dit indlæg. Kender godt de dage, det er bare så fedt, når man får nået en masse.

Her har den stået på afslapning.....100% afslapning, fik da også en lille morfar, da Andrea sov lur

Knus
Dorte

Anmeld

23. maj 2009

3rollinger

Kaere st

Puha, med den energi jeg ligger for dagen for tiden, saa virker det helt overvaeldende.

Hjaelper Mads dig saa mens du laver saa mange ting?

Fortsaet god weekend til dig og Madsen.

Knus
st

Anmeld

24. maj 2009

st

Hej st,

ja Mads er heldigvis glad for at hjælpe til, så han har hjulpet så godt han kunne, når traktoren ikke trak for meget i ham her i stuen. Men han går somend bare og hygger sig, når jeg laver noget. Når vi er ude, så hygger han med hunden.

st

Anmeld

24. maj 2009

Heidi B

Mine drenge gider også at hjælpe... Så når jeg hiver støvekluden frem, får de også en... og de er grundige... alt bliver tørret af, selv katten....
Men vi har altid lavet husligt arbejde når de var hjemme, for at de kunne se, lærer og være med...
Nå de ikke gider mere må de lege....
Ingen tv...
Det går fint!!!

Knuz...
Ps men synes lige du strammer den st, så meget på en dag... Pyh....

Anmeld

24. maj 2009

Stumpen

Jamen jøsses dog.. Har du fri i morgen, for så kan du da lige få adressen, jeg sidder i et hus her, der seriøst trænger til noget kærligt pleje, men nu hvor lejligheden er indenfor rækkevidde er lysten til rengøring og oprydning da endnu længere væk.... Uha, den adfærd skal bare forbedres i den ny lejlighed!!

Anmeld

24. maj 2009

st

Det var kun i går lysten var der, så du skal ikke regne med mig i morgen.

Kan du ikke søge om noget graviditets-rengørings-støtte-hjælp på kommunen? det burde være en menneskeret for en højgravid kvinde, der står overfor en flytning.

Knus st

Anmeld

24. maj 2009

Stumpen

Du siger ski da noget...  Men tror nu det ville være sundt nok for mig at have lidt at give mig til.. Men hvor er det nemt at "falde sammen" når man bare går derhjemme..

Anmeld

24. maj 2009

st

Ja og nyd det da for Guds skyld.

Der kan somend hurtigt nok komme noget at få tiden til at gå med.

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.