Det gør ondt forneden ( læs ikke videre hvis du er sart! )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.287 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Anonym trådstarter

ja simpelthen jeg har ondt nær skamlæberne, og oppe i "hullet" kan dsv, ikke dyrke sex det gør for ondt, heller ikke oral sex, det gør ondt når jeg tørrer mig efter toilet besøg som om jeg har en masse rifter, jeg har ikke blære betændelse, nogen der kunne have en ide om hvad det kunne være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

ja simpelthen jeg har ondt nær skamlæberne, og oppe i "hullet" kan dsv, ikke dyrke sex det gør for ondt, heller ikke oral sex, det gør ondt når jeg tørrer mig efter toilet besøg som om jeg har en masse rifter, jeg har ikke blære betændelse, nogen der kunne have en ide om hvad det kunne være?

Ingen erfaring, men tag en snak med din læge og Google på symptomerne, måske får du en ide om hvad det kan skyldtes 

Anmeld

24. september 2012

quindelist

Anonym skriver:

Det kan sagtens være svamp -men nok en god ide at tale med lægen

Anmeld

24. september 2012

Linsi

Anonym skriver:

er det sår lign rifter? så kunne det evt godt være herbes udbrud. Eller som overstående skriver svamp. Ved ikke om du er gravid ? men jeg har også smerter lige der, men det pga slimhinderne er ekstremt følsomme i graviditeten (hormonerne) man bliver hurtigt hævet og får rødme, uden det ka være svampeinfektion

Anmeld

24. september 2012

Gaia

Svamp...

Anmeld

24. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Du kan sagtens have en svampeinfektion uden at det klør, men det kan gøre dælens ondt.

Mit bedste råd er at du går til lægen og får ham/hende til at pode dig for infektioner.

Du kan også have en allergisk reaktion, så årsagerne kan være mange, men se at komme til lægen i stedet for at ty til husråd, for har du en infektion, kan den sprede sig længere op og risikere at gøre dig steril, og det ønsker du jo nok ikke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

har heldigvis fået en akut tid hos lægen her kl 10 så må jeg se hvad det er

Anmeld

25. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

har heldigvis fået en akut tid hos lægen her kl 10 så må jeg se hvad det er

Kommer du med en update??

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Kommer du med en update??

Jep skal jeg nok sidder ved lægen og venter nu her :-)

Anmeld

25. september 2012

CarinaSB

Anonym skriver:

Jeg har prøvet hvor jeg ikke har haft fået intim baberet mig at nogle af hårne er fuldt med op og fået lavet nogle små rifter .. Nu ved jeg jo ikk om du intim babere dig .. og selvfølig ikke noget du skal svare på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.