Hurra, NF veloverstået :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Tulle83

Hej alle sammen

Synes lige jeg vil give mig til kende. Vi har i dag været til NF og det gik super godt! Jeg har en lille livlig og rask smølf i maven <3

Nakkefolden blev målt til 1,9 på det bredeste stykke og sansynligheden for at få et barn med Downs blev sat til 1:14000, så kan bestemt ikke klage.

Det var en vild oplevelse at se den lille smølf ligge og have en fest i maven Terminsdatoen blev rykket en dag frem til d. 6/4 2013

Glæder mig til at følge jer andre i denne gruppe, og håber vi kan bruge hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

abe123

Tillykke!!! 

Anmeld

24. september 2012

Tulle83

Mange tak

Anmeld

24. september 2012

th

Tulle83 skriver:

Hej alle sammen

Synes lige jeg vil give mig til kende. Vi har i dag været til NF og det gik super godt! Jeg har en lille livlig og rask smølf i maven <3

Nakkefolden blev målt til 1,9 på det bredeste stykke og sansynligheden for at få et barn med Downs blev sat til 1:14000, så kan bestemt ikke klage.

Det var en vild oplevelse at se den lille smølf ligge og have en fest i maven Terminsdatoen blev rykket en dag frem til d. 6/4 2013

Glæder mig til at følge jer andre i denne gruppe, og håber vi kan bruge hinanden

tillykke

Anmeld

24. september 2012

FF

Stort   Tillykke 

Nåhhhhhhh 

Anmeld

24. september 2012

Mokka

Så dejligt  Og tillykke med det fine tal!

Nu må det godt snart blive mandag igen, så er det nemlig min tur

Anmeld

25. september 2012

M (:

Tulle83 skriver:

Hej alle sammen

Stort tillykke med den fine skanning! 

Ih, er nok lidt misundelig over, at jeg ikke kender mit risikotal! 

Anmeld

25. september 2012

MyBigWish

Tulle83 skriver:

Hej alle sammen

Stort tillykke

Anmeld

25. september 2012

katti24

stort tillykke. Jeg skal først d. 15/10 så der er lidt tid endnu

Anmeld

26. september 2012

Tulle83

Mange tak alle sammen

Ja det var virkelig dejligt at få den scanning overstået!

Jeg krydser fingre for dem af jer der snart skal til NF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.