Hvilket badekar til søskende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.684 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Mussen2

Vi har et flexi og er gla for det, men kunne virkelig godt tænke mig et større til min datter på 3 og søn på 7 mdr. Så de kunne bade sammen

Der er lidt trængt i flexi

Hvad kan I anbefale? Ikke bibabda, da jeg har hørt det er bøvlet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

serinasmor

Mussen2 skriver:

Vi har et flexi og er gla for det, men kunne virkelig godt tænke mig et større til min datter på 3 og søn på 7 mdr. Så de kunne bade sammen

hmmm ... ville bruge 2 flexi Jeg har nemlig også kun hørt dårligt om den anden

Anmeld

24. september 2012

Mussen2

serinasmor skriver:

hmmm ... ville bruge 2 flexi Jeg har nemlig også kun hørt dårligt om den anden

Vil så gerne de skal bade sammen( er blevet anbefalet det af sundhedsplejereske)

Kan se der er en søskende balje i babysam 90 liter, mon den er god

Anmeld

24. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mussen2 skriver:

Jeg har et fra IKEA, og der kan de begge sidde i uden problemer.
De hygger sig rigtig meget i badet

Anmeld

24. september 2012

serinasmor

Mussen2 skriver:

Vil så gerne de skal bade sammen( er blevet anbefalet det af sundhedsplejereske)

Kan se der er en søskende balje i babysam 90 liter, mon den er god

altså forstået på den måde at de skal være i det samme vand og plaske sammen .... for man kan vel godt hygge sammen under bad i hver sit flexi hvis man stadig er i bad på samme tid ... det var bare en tanke

jeg har intet begreb om hvor stort det badekar er (googlede - eller rettere baby-samede det ) men det virker lidt underligt udformet ... kan se det har prop hvilket jeg ville synes det SKAL have ... det bliver tungt at tømme ellers .. hmmm spørger lige google igen ... der må være andre der ikke har fast badekar og gerne vil bade begge børn på samme tid

Anmeld

24. september 2012

Mussen2

PT skriver:

Jeg har et fra IKEA, og der kan de begge sidde i uden problemer.
De hygger sig rigtig meget i badet

Ja, det vil jeg godt tro. De bader ammen i flexien nu, men der er lige lovlig trangt synes jeg

Anmeld

24. september 2012

Mussen2

altså forstået på den måde at de skal være i det samme vand og plaske sammen .... for man kan vel godt hygge sammen under bad i hver sit flexi hvis man stadig er i bad på samme tid ... det var bare en tanke

jeg har intet begreb om hvor stort det badekar er (googlede - eller rettere baby-samede det ) men det virker lidt underligt udformet ... kan se det har prop hvilket jeg ville synes det SKAL have ... det bliver tungt at tømme ellers .. hmmm spørger lige google igen ... der må være andre der ikke har fast badekar og gerne vil bade begge børn på samme tid

Du er en skat. tak for hjælp, jeg har ikke held med googlen i dag.

Enig i der skal være bundprop. Ja, nemlig det skal ære i samme kar, så søster kan hjælpe lidt

Anmeld

24. september 2012

Mussen2

serinasmor skriver:

Men jo mere jeg tænker over det, så er to flexier jo ike så tosset

Anmeld

24. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mussen2 skriver:

Ja, det vil jeg godt tro. De bader ammen i flexien nu, men der er lige lovlig trangt synes jeg

Jeg ved ikke, hvor stort et flexi er, men det fra IKEA er fint stort til, at de begge kan være der uden problemer

Det er så skønt, når de rigtig begynder at nyde hinanden, synes du ikke?

Anmeld

24. september 2012

serinasmor

Mussen2 skriver:

Men jo mere jeg tænker over det, så er to flexier jo ike så tosset

hmmm ..... google er heller ikke min ven idag 

det er en skam de ikke lave flexibath i en større udgave også men fandt en ris og rod side hvor opfinderen snakkede om fordele og ulemper og problemstillinger ved det ... så hvem ved - måske er det på tegnebrættet .. 

hvad med de gammeldags plastik kar ... husker dem som lange ... måske lange nok til 2 børn ... men det ved jeg ikke mine forældre havde den gammeldags i plast .. men også fast badekar ... så hvor store de er ved jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.