Regnskaberne har jeg intet at gøre med, og tror stort set ikke du vil kunne få adgang til dem. Men hvis du ringer til dem på en hverdag så vil du nok kunne få svar 
For at blive ansat som guide er man igennem tre "faser"...
Aller aller alller først så får de besked fra Service & Co (guideskole) om hvilke elever i den pågældende periode der vil kunne have interesse for Ung Rejs. Dernæst kommer de ned på skolen og fortæller om sig selv også udfylder man en ansøgning som de så læser igennem og ser om hvordan og hvorledes.
Når man så rejser hjem fra guideskolen modtager man en konvulut hvis de gerne vil se en til samtale om at man en given dato skal komme til gruppesamtale og individuel samtale
( da jeg var på skole var vi mange der havde søgt men kun 6 kom til samtale
)
Når så det bliver juni måned skal vi igen over til jylland og vise at vi stadigvæk skal være en del af teamet og viser man ikke det så kommer man ikke ud for dem 
Du må som guide ikke ha nogen form for sexuel omgang med gæsterne. Der er en 5 mins regl. Dvs du må ikke snakker med den samme gæst i mere end 5 min, altså forstå ret.
Det er for at ALLE gæster skal føle sig ens behandlet af guiderne, om du er tyk eller tynd, grim eller smækker lækker.
Vi er altid to uden for nummer når vi er på vores destination. dvs gæsterne ved at der er en nødtelefon de kan ringe på hvis der er noget. Den person med nødtelefonen er ude foran det pågældende diskotek hvor der også er en til at følge folk hjem.
Men kom om historien bag.
John (ejer af ung rejs) lavede en opgave som 17 årig på sig HG mener jeg det var han gik på, om hvordan man skulle starte et rejseselvskab. Da han var blevet student fyldte det stadigvæk meget og prøvede så at leve det ud 
I år har vi ikke Sunny Beach med. I år er det Lloret de Mar og Golden Sands, hvor Lloret de Mar vil være vores hovedmål 
Var sidste år selv gæst i Sunny Beach, og det var på 2 døgn dernede at jeg bestemte mig for at jeg bare skulle være guide og jeg bare skulle arbejde for Ung Rejs. Det at give folk sådan en oplevelse måtte jeg bare prøve. 5 måneder efter var jeg uddannet guide og ansat for Ung Rejs 
Anmeld