[citat][f][småt]Kloster skriver:[/småt][/f]
Vi har jo vores hus til salg. Det kom på nettet i torsdags og allerede i lørdags, var det et par at se på det.
De vil så se huset igen i morgen og det tager vi som et positivt tegn ;)
Men nejjj hvor har jeg mange tanker nu.
Vi ved jo hvad vi har og ikke hvad vi får...
Hvad med økonomien. Det er jo lidt dyrer end det vi har nu...
Bare vi ikke sætter os for hårdt...
Hvad med børnene... Det er i samme skoledistrekt, men nu cykler de rundt. Hvis vi køber gården, skal de over en hovedvej for at komme til sport osv.
Det vi har nu, er helt nyt/nyere. Vi havede 90% af huset om i 06' og gården er sidst lavet om i 70'erne...
Andre der havde samme tanker i forbindelse med en evt flytning (?)
Er det meget normalt (?)
(H) Kloster[/citat]
Uha ja jeg vil sige det er meget normalt.... Vi havde vores hus til salg i 6 mdr. jeg husker de 6 mdr som frygtelige... Folk kom ind og ud af vores hus hele tiden... Vi stod i samme situation som jer, ville sælge hus som var tæt på skolen, venner og alligevel ude på landet - vi havde brugt de sidste to år på at lave det om og pludselig stod vi der og skulle sælge... Den gård eller de gårde vi havde i tankerne var længere ude på landet børnene skulle køres til og fra alt...
Til vores held, den dag i dag blev det ikke solgt da vi mest ønskede det... vi byggede om endnu engang og vores hus er nu ikke mere til salg... vi blev enige om at vente til alle tre børn var lidt større, for en gård skal vi helt sikkert have en dag - så jo dine tanke er helt normale...
Det væreste er at vi skulle springe fra over for nogle som gerne ville købe vores hus... - det var ikke sjovt.. tænkte sådan hvis det havde været os der havde forelsket os I et hus og så sælger pludselig fortrød... men det gjorde vi altså....:S
Held og lykke med det - jeg er sikker på det hele nok skal gå og I bliver glade for jeres valg...
(H) - fra Pia.
Anmeld