Folk tager virkelig ikke hensyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. september 2012

An&Jo

Jeg sidder lige nu med en prøve i salg og service, skal aflevere kl 16 i eftermiddag, og har indtil videre nået 10 delopgaver ud af 30..

Problemet er nemlig at folk her på skolen er ELENDIGE til at tage hensyn.. Jeg sidder i et indhak ude på skolen sammen med andre der bruger egen computer, og her er det så også tilladt for de andre at sidde når de holder pauser, problemet er bare at folk bare slet ikke tager hensyn, de snakker meget højt, råber til hinanden osv, og alt dette gør de imens de godt kan se meget tydeligt at vi sidder nogen her der arbejder og ikke bare holder pause..

Jeg har prøvet at bede om lidt ro, men det gjorde lidt det hele meget værre..

Jeg synes det er forkasteligt at voksne mennesker ikke engang kan finde ud af at tage hensyn til andre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Glad Giraf

An&Jo skriver:

Jeg sidder lige nu med en prøve i salg og service, skal aflevere kl 16 i eftermiddag, og har indtil videre nået 10 delopgaver ud af 30..

Problemet er nemlig at folk her på skolen er ELENDIGE til at tage hensyn.. Jeg sidder i et indhak ude på skolen sammen med andre der bruger egen computer, og her er det så også tilladt for de andre at sidde når de holder pauser, problemet er bare at folk bare slet ikke tager hensyn, de snakker meget højt, råber til hinanden osv, og alt dette gør de imens de godt kan se meget tydeligt at vi sidder nogen her der arbejder og ikke bare holder pause..

Jeg synes det er forkasteligt at voksne mennesker ikke engang kan finde ud af at tage hensyn til andre..

Ja det er utroligt at folk er fuldstændigt ligeglade, med deres omgivelser...

Men alligevel tænker jeg også at det er et pauserum du sidder i... Er der ikke et mere fredeligt sted du kan gå hen?
Hvis jeg var dig ville jeg med onde øjne tage mine ting, og gå et sted hen hvor der var mere ro...

Tror du sparer mere tid ved at rykke også få fred, end at sidde og være irriteret over dem...

Men tro mig, kender det godt, hvor irriterende nogle mennesker er

Anmeld

24. september 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

er der ikke et tomt klasselokale i kan sætte jer ind i så i kan få lidt mere ro?
men ja super ærgeligt folk ikke kan tage hensyn!

Anmeld

24. september 2012

An&Jo

Nina1988 skriver:

Ja det er utroligt at folk er fuldstændigt ligeglade, med deres omgivelser...

Men alligevel tænker jeg også at det er et pauserum du sidder i... Er der ikke et mere fredeligt sted du kan gå hen?
Hvis jeg var dig ville jeg med onde øjne tage mine ting, og gå et sted hen hvor der var mere ro...

Tror du sparer mere tid ved at rykke også få fred, end at sidde og være irriteret over dem...

Men tro mig, kender det godt, hvor irriterende nogle mennesker er

det er ikke et decideret pauserum nej..

Da vi startede herude fik vi afvide at det netop var her vi skulle sidde hvis vi ville have fred og ro, for det var her folk valgte at sidde når de skulle læse op til prøver osv..

Men nej der er ikke andre steder jeg kan sætte mig hen, både fordi jeg så vil komme til at mangle strøm til computeren, men også fordi det er det eneste sted der faktisk er mulighed for at sidde fordi jeg hører til en bestemt afdeling på skolen og hvis jeg har brug for hjælp til noget skal jeg sidde i den afdeling.. :/

Anmeld

24. september 2012

MMOGM

An&Jo skriver:

Utroligt at når man beder om ro, at folk bare opføre sig endnu værre 

Problemet med de fleste er at de kun lige kan se ud over deres egen snude, og alle andre kan rent ud sagt rende dem.

Jeg er så træt af egoistiske folk! 

Undskyld mit vrede udbrud, men synes bare at det efterhånden er rigtig mange der ikke tager hensyn, og er pisse ligeglade med andre mennesker. Hvad er det for en verden? 

Anmeld

24. september 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

er der ikke et tomt klasselokale i kan sætte jer ind i så i kan få lidt mere ro?
men ja super ærgeligt folk ikke kan tage hensyn!

nej desværre.. der er ingen tomme lokaler.. :/

Anmeld

24. september 2012

An&Jo

Mikkala91 skriver:

Utroligt at når man beder om ro, at folk bare opføre sig endnu værre 

Problemet med de fleste er at de kun lige kan se ud over deres egen snude, og alle andre kan rent ud sagt rende dem.

Jeg er så træt af egoistiske folk! 

Undskyld mit vrede udbrud, men synes bare at det efterhånden er rigtig mange der ikke tager hensyn, og er pisse ligeglade med andre mennesker. Hvad er det for en verden? 

ja jeg synes det er groteskt, for det er også her folk sidder hvis de skal læse til eksamen hernede..

Anmeld

24. september 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

nej desværre.. der er ingen tomme lokaler.. :/

øv

Anmeld

24. september 2012

MMOGM

An&Jo skriver:

ja jeg synes det er groteskt, for det er også her folk sidder hvis de skal læse til eksamen hernede..

ja lige præcis! 

Anmeld

24. september 2012

quindelist

Ørepropper er en god og billig løsning -det bruger jeg altid når jeg læser på uni -og ellers lytter jeg gerne til "lyde på min iPod" altsåsådan noget Niels Eje noget..... Hvis jeg har musik med nogen der synger glemmer jeg at koncentrere mig om at læse og lytter i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.