Rejsen til Saturn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. maj 2009

Zeta

Købte filmen på Blu-Ray da jeg ikke fik set den da den var i biffen. Må indrømme at jeg grinte meget og fik smilet frem da rulleteksterne rullede ned over lærred herhjemme.

Er der andre der har købt den? Og fået sig et godt og grundigt grin?

Hvis ikke, så overvej den, lej den evt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2009

Munder

Vi lejede den forleden aften, og man må sige, at det er ganske god underholdning

Anmeld

23. maj 2009

ekzunz

Vi har fået den (3 faktisk) men det er kun de store unger der har set den endnu. De har så til gengæld set den mindst 10 gange, så vi sætter den ikke på før vi er helt sikre på at de ikke forstyrrer imens......de kan jo allerede alle replikkerne

Anmeld

23. maj 2009

Pia.

Den er så herlig... Jeg har den også... der er så mange sjove ting i den... grinede også gevaldigt...

Anmeld

24. maj 2009

Zeta

hehe ja, men det er utroligt så sex-fikseret den tegnefilm er, gad vide hvormeget børn finder ud af. Men der er noget der undrer mig, syntes ikke jeg kunne få øje på følgende personer, Glistrup, Karl Mar Møller m.m.....

Anmeld

24. maj 2009

Loggidut

nope, netop de fede reklamespots er der ikke, men lur mig om ikke de ligger under ekstramaterialet.
den er sjov, men jeg synes altså den taber lidt i forhold til de reklamer som den kørte på.

men helt klart en af de sjoveste danske animeret film længe...lol

til jer der ikke har set den: GLÆD JER!

Anmeld

24. maj 2009

Zeta

selvfølgelig ligger de der :-) ja replikerne er utrolig fede, men man kan også se hvor inspirationen kommer fra: Mars Attacks, også en sjov film.

Anmeld

24. maj 2009

wamse

Zeta skriver:

hehe ja, men det er utroligt så sex-fikseret den tegnefilm er, gad vide hvormeget børn finder ud af. Men der er noget der undrer mig, syntes ikke jeg kunne få øje på følgende personer, Glistrup, Karl Mar Møller m.m.....

De manglende personer er i de ekstra bonus der er i menu der har du Carl mar i aller bedste stil.
Det var simpelthen en vildt sjov film, og drengene og jeg lagde flade på sofaen.

Anmeld

24. maj 2009

LotteGabriella

Zeta skriver:

Købte filmen på Blu-Ray da jeg ikke fik set den da den var i biffen. Må indrømme at jeg grinte meget og fik smilet frem da rulleteksterne rullede ned over lærred herhjemme.

Er der andre der har købt den? Og fået sig et godt og grundigt grin?

Hvis ikke, så overvej den, lej den evt.

hihihi yes yes...jeg synes at den er kanon sjov....fed humor

Anmeld

24. maj 2009

Mor.sander

Jeps... Den hitter herhjemme.. vi ligger alle falde af grin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.