Permanent og hårfarvning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.420 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Finemoar<3

Kan man det??

det er halvanden måned siden at jeg fik klasket krøller i garnet, de er faldet meget ud og nu gad jeg godt smide nogle lyse striber i!

skal man afblege striber eller blot investere i en lys farve??

på forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Finemoar<3

Vildt nok at jeg er den eneste der gerne vil farve krøllerne

Anmeld

24. september 2012

Linsi

Finemoar<3 skriver:

Kan man det??

det er halvanden måned siden at jeg fik klasket krøller i garnet, de er faldet meget ud og nu gad jeg godt smide nogle lyse striber i!

skal man afblege striber eller blot investere i en lys farve??

på forhånd tak for svar

altså vil du gøre det selv? hvis du har mørkere hår ville jeg klart anbefale en afblegning, en alm lys kan godt blive orange.. hvor langt hår har du? tænker, at du nok ikke kan bruge en hætte pga din permanent, det bliver svært at få igennem de små huller i hætten. Jeg har fået lavet lyse striber i mange år, og det har altid været i folie hos frisøren. Nu har jeg selv kunne styre det de sidste par gange ved selv at ligge det i folie.. men den ene gang gik det galt og nu jeg endt med helt lyst hår. 

Anmeld

24. september 2012

Finemoar<3

Linsi skriver:

altså vil du gøre det selv? hvis du har mørkere hår ville jeg klart anbefale en afblegning, en alm lys kan godt blive orange.. hvor langt hår har du? tænker, at du nok ikke kan bruge en hætte pga din permanent, det bliver svært at få igennem de små huller i hætten. Jeg har fået lavet lyse striber i mange år, og det har altid været i folie hos frisøren. Nu har jeg selv kunne styre det de sidste par gange ved selv at ligge det i folie.. men den ene gang gik det galt og nu jeg endt med helt lyst hår. 

Tuuusinde tak for svaret!

jeg havde håbet på at kunne gøre det selv - gider ikke rigtigt vente længere

det med hætten kan ikke lade sig gøre, det kommer til at høre mega nuller og mit hår egner sig ikke til sådan en udfordring..

måske min mand kan hjælpe med striber og en gang folie, det virker ikke helt tosset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.