Skal jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal jeg...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

890 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. maj 2009

LauraLW

hjælp for sørensen! Sidder fast i sofa...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

hjælp for sørensen! Sidder fast i sofa...

du skal tage dig sammen!
Det skal jeg også selv, og skrive eksamensopgave.. i stedet sidder jeg her, på fb og ser far til fire i fjernsynet
1, 2, 3 nu må vi tage os sammen...
hæhæhæ

Anmeld

23. maj 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

du skal tage dig sammen!
Det skal jeg også selv, og skrive eksamensopgave.. i stedet sidder jeg her, på fb og ser far til fire i fjernsynet
1, 2, 3 nu må vi tage os sammen...
hæhæhæ

Åh for hulan... DU HAR RET! Men nøøøj hvor hele min krop og min hjerne stritter imod.... men jo, tage mig sammen det skal jeg!

Anmeld

23. maj 2009

trunte89

Du skal da gå op på loftet med de kasser.
Så snart de kommer væk fra stuen og giver noget mere plads, giver det måske også noget mere overskud.

Sådan har jeg det hvertfald

Anmeld

23. maj 2009

Honningblomst

Du skal IKKE gøre som jeg...trøstespise rabarbertrifli og sidde her i rod fra fødselsdag i går...jeg kan ikke tage mig sammen, er lidt trist...
Men gør hvad du synes og må og gider..jeg løber en tur som det første om lidt, så bliver humøret bedre og overblikket nemmere..
Knus til dig..

Anmeld

23. maj 2009

LauraLW

Eva skriver:

Du skal IKKE gøre som jeg...trøstespise rabarbertrifli og sidde her i rod fra fødselsdag i går...jeg kan ikke tage mig sammen, er lidt trist...
Men gør hvad du synes og må og gider..jeg løber en tur som det første om lidt, så bliver humøret bedre og overblikket nemmere..
Knus til dig..

Er sikker på, at hvis jeg havde sådan en rabarber-fætter, så havde jeg også angrebet den... tror det hele bunder i, at jeg ikke gider igang med den artikel, som ligger og venter... men mangler i den grad motivation! Min kæreste har dog lige, i skrivende stund, besluttet at vi laver study-group imorgen m kaffe og hans hjemmebagte kanelsnegle (han er ikke studerende, men sætter sig ned sammen med mig... gotta love him) - så nu tror jeg bare jeg vil lade det ligge til imorgen, og så hygge mig resten af dagen.

God løbetur :-)

Anmeld

23. maj 2009

Honningblomst

LauraLW skriver:

Er sikker på, at hvis jeg havde sådan en rabarber-fætter, så havde jeg også angrebet den... tror det hele bunder i, at jeg ikke gider igang med den artikel, som ligger og venter... men mangler i den grad motivation! Min kæreste har dog lige, i skrivende stund, besluttet at vi laver study-group imorgen m kaffe og hans hjemmebagte kanelsnegle (han er ikke studerende, men sætter sig ned sammen med mig... gotta love him) - så nu tror jeg bare jeg vil lade det ligge til imorgen, og så hygge mig resten af dagen.

God løbetur :-)

Åh, hvor er han dejlig...så kan du lægge det til side indtil i morgen...skønt...miler
Og tak, sidder her i løbetøjet..
Knus Eva.

Anmeld

23. maj 2009

LauraLW

Eva skriver:

Åh, hvor er han dejlig...så kan du lægge det til side indtil i morgen...skønt...miler
Og tak, sidder her i løbetøjet..
Knus Eva.

Ja, nogle gange så går han helt amok med at være så sød og kærlig... det varmer... og det må man jo huske når man rammer ind i de lidt svære perioder.

Anmeld

23. maj 2009

Honningblomst

LauraLW skriver:

Ja, nogle gange så går han helt amok med at være så sød og kærlig... det varmer... og det må man jo huske når man rammer ind i de lidt svære perioder.

Lige præcis...og det kan jo ikke altid være lyseråde skyer og candyfloss, smiler

Anmeld

23. maj 2009

SaNiNa

Syntes at du skal gå ud og nyde det gode vejr...
her blæser det lidt men i læ og lige i solen så er der bare rigtig dejlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.