Vinterjakke/flyverdragt på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

2babygirls

MIWULA skriver:

Får jeres børn vinterjakke eller flyverdragt på nu?? Og hue?

Hue og windbreaker

Hun har lige haft falsk strubehoste så hun hoster stadig meget, og skal ikke have et sygt barn i denne uge også

Men dp mor pakker hende vel ind efter vejret. Her er det mildt idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Palaja

Om morgenen har hun vinterjakke og vanter på, og selvfølgelig en hue. Der var 8 grader i morges, og det synes jeg er koldt. Særligt når man sidder stille bag på en cykel.

Når jeg henter hende kan hun nok nøjes med termojakken, da det er varmere der. I vuggestuen har de vel termotøj og en tynd elefanthue på når de er ude, jeg ved det ikke  Men der må de tage stilling til hvor meget de skal have på. 

Anmeld

24. september 2012

lykkekevin

jeg bruger flyverdragt om morgen ved kl 7 og hat og hansker da jeg cykler og det går ned at bakke hele vejen og køre med pæn høj fart...

men ellers har han vinter jakke på skal også lige sige begge min børns flyverdragt går fra plus 8 til minus 20 og med en flis ind under til minus 30 så...

jeg vil heller have en glad drang end en der skriger hele vejen ned da det er for koldt 

min datter som kun har 300 m til bh har kun vinter jak på

Anmeld

24. september 2012

Lone Jakobsen

her er det termojakken og handsker. min søn absolut hader hans hue, så den kommer først på lidt senere.

har strærkt overvejet vinterjakken til de kolde morgener. her var der kun 4 grader kl. 7

Anmeld

24. september 2012

morethanperfect

MIWULA skriver:

Får jeres børn vinterjakke eller flyverdragt på nu?? Og hue?

Oscar får vinterjakke og hue på ja

Anmeld

24. september 2012

Moar2011

i bilen, har han efterårsjakke eller flecce jakke på og en tynd hue/hjelm ,,
men synes der var køligt igår, så der fik han en flyverdragt på mens han lejet og han har os haft hans vinterjakke på

Anmeld

24. september 2012

MIWULA

Tak for svar alle sammen.. kan godt se det er stadig meget forskelligt.. Det er sku svært på denne årstid..

Anmeld

25. september 2012

lisesp83

Fleece og termojakke, samt hue.

Huen varmer halsen, for det er dælme da blevet koldt

Anmeld

29. september 2012

anne2009

Pigerne her har efterårs jakker på, tror snart de skal have vinter jakker på, synes det er koldt for tiden.

Men ingen huer endnu...

Anmeld

29. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her bruger thea endten en fleesjakke, termojakke eller alm jakke. Hvis jeg syntes det er koldt/regner/ blæser får hun regnjakken på udenover. I børnehaven har de hendes termobukser, som de ka gi hende på, hvis de vudere det er nødvendig.

Thea er ret varm og gider ik ha for meget tøj på. Har lige købt en softchel jakke til hende i dag, regner med den ka erstatte fleesjakken! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.