jeg er fortsat små buttet... hvad gør jeg forkert ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Anonym trådstarter

Har det ikke særlig godt med at se ud som jeg gør :/

jeg fødte barn nr 2 for 7 uger siden, og jeg har en på næsten 2 år i forvejen

jeg indtager chili burn tabletter...NUPO morgen , frugt formiddag , Nupo middag + 1 rugbrød med kamsteg og hytteost , frugt eftermiddag og grønsager og kød aften, sommetider får jeg lidt kartoffler eller pasta , for det skal de andre i familie jo have

jeg taber mig ikke..... har været på kur i 3 uger + er begyndt at Motions træne i fitness. jeg vejer fortsat 68 kg ...

jeg har lige måttet sælge mine s/m bukser til en veninde, da hun stod og manglede.. hun har også 2 børn og har tabt sig til 58 kg

hvad skal jeg gøre.... jeg ved godt de fleste vil sige RO på det skal nok komme, men jeg ønsker at der skal ske noget meget hurtigt..

Hjælp til vægttab søges Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Snartmortil3

hvor store mængder indtager du?? 

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

110811 skriver:

hvor store mængder indtager du?? 

hejsa

af hvad ? knus

Anmeld

24. september 2012

Snartmortil3

Anonym skriver:

hejsa

af hvad ? knus

af det hele :-) det er svært at danne sig et overblik over dit indtag ellers.

du skriver frugt... men hvis frugt er 3 bananaer og kød er 200 g bøf - så går kcal regnskabet jo stærkt ;-)

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

110811 skriver:

af det hele :-) det er svært at danne sig et overblik over dit indtag ellers.

du skriver frugt... men hvis frugt er 3 bananaer og kød er 200 g bøf - så går kcal regnskabet jo stærkt ;-)

Når

nej nej , NUPO 1 brev = 112 kcal

1 rugbrød middag

frugt = 1 stk pr gang

Aftensmad ?? men jeg overspiser ikke

Anmeld

24. september 2012

Snartmortil3

Anonym skriver:

Når

nej nej , NUPO 1 brev = 112 kcal

1 rugbrød middag

frugt = 1 stk pr gang

Aftensmad ?? men jeg overspiser ikke

det lyder ikke af meget mad....

hvis din vægt er stabil betyder det at dit indtag=dit forbrug. og at du skal gøre en hårdere indsats. du får ikke meget mad. er du sulten? måske småspiser du og snacker uden at tænke over det.

Anmeld

24. september 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Har det ikke særlig godt med at se ud som jeg gør :/

jeg fødte barn nr 2 for 7 uger siden, og jeg har en på næsten 2 år i forvejen

jeg indtager chili burn tabletter...NUPO morgen , frugt formiddag , Nupo middag + 1 rugbrød med kamsteg og hytteost , frugt eftermiddag og grønsager og kød aften, sommetider får jeg lidt kartoffler eller pasta , for det skal de andre i familie jo have

jeg taber mig ikke..... har været på kur i 3 uger + er begyndt at Motions træne i fitness. jeg vejer fortsat 68 kg ...

jeg har lige måttet sælge mine s/m bukser til en veninde, da hun stod og manglede.. hun har også 2 børn og har tabt sig til 58 kg

hvad skal jeg gøre.... jeg ved godt de fleste vil sige RO på det skal nok komme, men jeg ønsker at der skal ske noget meget hurtigt..

Hjælp til vægttab søges Knus fra mig

Hvor høj er du da? Og hvor sidder der mest "fedt" hvis man kan sige det sådan ?

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Hvor høj er du da? Og hvor sidder der mest "fedt" hvis man kan sige det sådan ?

jeg er 169 , på lår og mave

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

110811 skriver:

det lyder ikke af meget mad....

hvis din vægt er stabil betyder det at dit indtag=dit forbrug. og at du skal gøre en hårdere indsats. du får ikke meget mad. er du sulten? måske småspiser du og snacker uden at tænke over det.

nej jeg små spiser ikke

Anmeld

24. september 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

jeg er 169 , på lår og mave

Ok, først vil jeg sige din vægt og højde passer da fint samme jeg er altså kun 162 og vejer ligegodt 70! MEN!! Dertil skal lige siges at jeg heller ikke er tilfreds og mit sidder også på lår og mave og jeg ANER ikke hvad jeg skal stille op!!

man sys man spiser fornuftigt osv, men men.. måske noget mave/balle/lår træning ku være en løsning?  kombineret med varieret kost.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.