Hvor er det klamt at læse (artiklen på dr)... Det er da for ulækkert at Sædbanken kan stå og sige "Ej men vi trode ikke det havde noget med doneren at gøre".. Der indrømmer de jo at de godt vidste der blev født børn med NF1 fra deres donersæd... Men gider de gøre noget ved det? Næh nej, det taber de jo penge på... Alle folk burde som standart få udført tests der skulle bevise om de havde nogen form for arvelige sygdomme.. Og har der det, så skulle de bare ikke have lov at donerer...
Jeg sys det er så synd for de forældre som nu står med et sygt barn, og ikke kan gøre noget.. Forældre som ikke har kunne blive gravide på en naturlig måde, lægger deres lid i hænderne på kyndige mennesker, hvilke viser sig at være nogle grådige sv*n, rent ud sagt..
Bliver så forarget når jeg læser sådan noget... Det ville knuse hele min verden at få at vide at min lille datter skulle være syg.. Bare tanken får tårene frem i mine øjne.. Så tør slet ikke tænke på hvordan de forældre har det... Puha.. De skulle skamme sig inde ved Nordisk Cryobank skulle de!!! 

Anmeld