kan I ikke hjælpe mig??
Sagen er den at min x mener at jeg stadig efter 2½ år fra hinanden stadig skal være sammen. Han har for to år siden ødelagt et nyt forhold jeg havde fået til en dejlig mand, som ikke kunne rumme den hetz min x kørte.
Nu har jeg mødt en ny og jeg mener ikke det kommer min x ved.
Sagen er så den at han har børnene i går og min ældste søn har fået min gamle mobil med taletidskort i.
Der har min x så¨været inde og se i og har kunne se de numre jeg har haft skrevet til og så skrev han til min nye og denne svarede, dog kun på en besked og kort. Han troede det var mig.
Nu skriver min x en masse lort til mig og jeg er virkelig tosset over at han bruger min drens mobil og på den måder overskrider mine grænser.
Tanken er nu at ignore alle hans beskeder, det har jeg tit måtte gøre når han sviner mig til. Alt er min skyld og jeg har ødelagt hans liv, mener han.
Det var et meget psykisk hårdt forhold jeg kom ud af og jeg er sikker på at han har en del psykopatiske træk hvis ikke han er pskopat.¨
Han mener vi er skat for hinanden, til trods for der har været alle slags vold i forholdet og han helt har ødelagt mit selvværd og syn på mig.
Det er svært at skrive så kort her og for mennesker der ikke har været tæt på et sådan menneske er det nok umuligt t forestille sig hvilken magt denne person har haft over mig.
Jeg kan snart ikke holde til mere og prøver at få det hele til at køre for børnenes skyld.Bor tæt på min x, de må se ham så tit de vil...osv osv.
Nogen gode råd, for ved snart intet mere.
Anmeld