Brug for hurtig hjælp, ang kirurgisk abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg skal have kirurgisk abort og var til læge i onsdags og har nu fået brev fra hospitalet om at jeg skal til undersøgelse på næste onsdag. Men der står hele tiden "undersøgelse", skal jeg have en ny tid til selve aborten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Kamulla

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg skal have kirurgisk abort og var til læge i onsdags og har nu fået brev fra hospitalet om at jeg skal til undersøgelse på næste onsdag. Men der står hele tiden "undersøgelse", skal jeg have en ny tid til selve aborten??

ja du skal undersøges og scannes for at se hvor langt du er osv

Anmeld

23. september 2012

klmf

Hmm, det ville jeg gætte på. Når du skal have foretaget en kirurgisk abort skal du møde fastende. Hvis ikke der står noget om det, er det måske en forundersøgelse og så får du tid til selve indgrebet. Det er almindelig praksis, at egen læge ikke kan 'bestille' et indgreb, men at man skal undersøges / snakkes med af en læge indenfor specialet. Men er der et tlf-nummer på indkaldelsesbrevet? Du kan jo rnge og spørge sekretærerne. Håber du finder ud af det.

Anmeld

23. september 2012

Savannah

Det er en undersøgelse/scanning hvor de tjekker hvor langt du er henne, sikkert også flere ting. Så får du et nyt brev med tid til aborten. Lykke til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.