Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej pigerJeg skal have kirurgisk abort og var til læge i onsdags og har nu fået brev fra hospitalet om at jeg skal til undersøgelse på næste onsdag. Men der står hele tiden "undersøgelse", skal jeg have en ny tid til selve aborten??
Hej pigerJeg skal have kirurgisk abort og var til læge i onsdags og har nu fået brev fra hospitalet om at jeg skal til undersøgelse på næste onsdag. Men der står hele tiden "undersøgelse", skal jeg have en ny tid til selve aborten??
ja du skal undersøges og scannes for at se hvor langt du er osv
Hmm, det ville jeg gætte på. Når du skal have foretaget en kirurgisk abort skal du møde fastende. Hvis ikke der står noget om det, er det måske en forundersøgelse og så får du tid til selve indgrebet. Det er almindelig praksis, at egen læge ikke kan 'bestille' et indgreb, men at man skal undersøges / snakkes med af en læge indenfor specialet. Men er der et tlf-nummer på indkaldelsesbrevet? Du kan jo rnge og spørge sekretærerne. Håber du finder ud af det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128