Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nusenjo88 skriver: Tå øv det var ærgeligt har lige sendt jeg bor tæt ved horsens Jeg har den også til salg inde i gruppen med drengetøj hvis du kan finde den der
Tå
øv det var ærgeligt har lige sendt jeg bor tæt ved horsens Jeg har den også til salg inde i gruppen med drengetøj hvis du kan finde den der
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det var så lidt
nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg har også en reima tec til salg. den er godt nok str. 86 men min søn har brugt den sidste år hvor han var 2½.
Lone Jakobsen skriver: Bnu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg har også en reima tec til salg. den er godt nok str. 86 men min søn har brugt den sidste år hvor han var 2½.
Bnu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg har også en reima tec til salg. den er godt nok str. 86 men min søn har brugt den sidste år hvor han var 2½.
hvor er du fra jeg har 2 stk 92 1 blå og 1 sort med stjerner på med tilhørende elefanthue og molo stjerneluffe. de er i mærket mikk-line og i flot stand. 350 kr for begge dragter. jeg selv er fra Ålborg området
Heidi
kan tage bileder imorgen
Heidimed lea skriver: hvor er du fra jeg har 2 stk 92 1 blå og 1 sort med stjerner på med tilhørende elefanthue og molo stjerneluffe. de er i mærket mikk-line og i flot stand. 350 kr for begge dragter. jeg selv er fra Ålborg området Heidi kan tage bileder imorgen
ps min søster bor i nykøbing så kører tit forbi ser lige du bor i skive
Jeg har også en Reima Tec str. 86,men meget stor i det,min søn brugte den også mens han var en str. 92.
http://www.guloggratis.dk/bornetoj/drengetoj/0-5-aar/flyverdragt/annonce/16615012-stribet-reima-tec-flyverdragt-str-86
Jeg har denne. Mener den er fra Name it (den hænger på min søns værelse hvor han ligger og sover).
Den må du få for 150 kr inkl. porto.
Tauf skriver: Bor ved Skive men arbejder ved tjørring:-)
Bor ved Skive men arbejder ved tjørring:-)
okay du kan finde den i annoncer
Tauf skriver: Er det en tec ??
Er det en tec ??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128