Gaaab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2009

Munder

Andrea har nu været vågen næsten en time. Hun er fuldstændig overbevist om, at det er morgen

Hvordan overbeviser man sådan en størrelse om, at det altså ikke er morgen endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2009

Heidi B

Pyha det ved jeg ikke.... Hos os virker det tit at tage dem med ind i vores seng og selv sove videre...

Ellers glæd dig over du får noget ud af dagen.....

Heidi

Anmeld

23. maj 2009

lonemus

Dorte W. skriver:

Andrea har nu været vågen næsten en time. Hun er fuldstændig overbevist om, at det er morgen

Hvordan overbeviser man sådan en størrelse om, at det altså ikke er morgen endnu

Det kender jeg alt for godt
Stefanie kommer hver morgen kl 5:30 ind til os og mener det er morgen.....så ser hun fjernsyn inde i vores seng i ca. 30 minutter, så er der ellers gang i den

Håber hun snart kan sove lidt længere!

Lone

Anmeld

23. maj 2009

st

Uha, det var dælme tidliget. Mads gjorde det i går. Da ville han op kl. 4.30. Han kom over i vores seng, og slappede også af, men faldt ikke i søvn. Så er det godt at man kan tage en god middagssøvn sammen med dem.

st

Anmeld

23. maj 2009

3rollinger

Og jeg synes det er tidligt naar Daniel vaagner klokken 7 . Han vaagner aldrig saa tidligt, men saa kommer han nok ogsaa senere i seng end jeres poder. Han er vel halv spanier

Anmeld

25. maj 2009

Munder

Nå, det var heldigvis kun en dag hun lavede det nummer. De næste par dage har hun sovet som normalt til 6.30 - 7.00.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.