Hjælp til studenterhue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. september 2012

Flødebollen

Hej kagekyndige kvinder

Skal lave en studenterhue i næste weekend og vil gerne undgå, at klappen foran bliver helt flad. Hvordan gør jeg lige det - ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Ayasmor

Hej kagekyndige kvinder

Skal lave en studenterhue i næste weekend og vil gerne undgå, at klappen foran bliver helt flad. Hvordan gør jeg lige det - ??

Jeg ville lave den allerede nu, og så lade den tørre henover noget med samme facon som klappen skal have

Anmeld

23. september 2012

Flødebollen

Ayasmor skriver:

Jeg ville lave den allerede nu, og så lade den tørre henover noget med samme facon som klappen skal have

Der skalbare være den der skrå-effekt..

Anmeld

23. september 2012

Ayasmor

Kathepige skriver:

Der skalbare være den der skrå-effekt..

Evt tage en bog i ønskede højde, og så læggee et stykke pap nedver kanten, så der er en "rampe" den kan ligge og tørre på?

Anmeld

23. september 2012

Flødebollen

Ayasmor skriver:

Evt tage en bog i ønskede højde, og så læggee et stykke pap nedver kanten, så der er en "rampe" den kan ligge og tørre på?

Tror du så, den bevarer formen?

Anmeld

23. september 2012

Ayasmor

Kathepige skriver:

Jeg skal ikke kunne sige det, har ikke prøvet at lave sådan en før.. Men jeg plejer at lave figurer og andet der skal holde formen, noget tid i forevejen, og så har jeg bare været kreativ med hvad der er blevet brugt for at opnå den effekt.

Anmeld

23. september 2012

mariamiss6

Kathepige skriver:

Det gør den, hvis du laver den nu, og lader den tørre ind til den skal bruges... Lad være med at pakke den hermetisk ind. Der skal luft til før den tørrer ordentligt. 

Hvis du har gumpaste, så bland en smule af det i, det hjælper også med at holde formen, i en hurtig vending.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.