Til dem der er 2 gangs gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. september 2012

th

da jeg jo venter vores andet barn, er jeg desværre allerede begyndt at bekymere mig omkring fødslen igen....

til jer der har født, er der noget i vil lave om eller vil prøve at gøre anderledes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Karina84

Jeg er 2.gangs gravid, og havde en rigtig hård fødsel sidst. Jeg har lige siden han var 2 sec. gammel, sagt at næste gang skulle det være kejsersnit!!

Men, jo mere jeg tænker forløbet igennem, og det faktum at drengen heller ikke gjorde det nemt for mig, at presse ham ud. Så har jeg så småt vennet mig til tanken om en alm. fødsel igen. 

Det er helt sikkert noget jeg har tænkt meget over, og jeg skal helt sikkert ha snakket det igennem med min JM. Tænker at hun også bedre kan snakke sidste fødsel igennem med mig, og måske berolige mig lidt. 

Anmeld

23. september 2012

th

Karina84 skriver:

Jeg er 2.gangs gravid, og havde en rigtig hård fødsel sidst. Jeg har lige siden han var 2 sec. gammel, sagt at næste gang skulle det være kejsersnit!!

Men, jo mere jeg tænker forløbet igennem, og det faktum at drengen heller ikke gjorde det nemt for mig, at presse ham ud. Så har jeg så småt vennet mig til tanken om en alm. fødsel igen. 

Det er helt sikkert noget jeg har tænkt meget over, og jeg skal helt sikkert ha snakket det igennem med min JM. Tænker at hun også bedre kan snakke sidste fødsel igennem med mig, og måske berolige mig lidt. 

Jeg have en lynfødsel var på fødegangen kl. 01.10 og fødte kl. 3.02

var ved at føde vores søn i toilettet.

de sage at så snart jeg fik veer med nummer 2 var det bare med at komme afsted ellers er de ikke sikker på jeg når sygehuset, derfor er jeg temmelig bange for ikke at nå derud til tiden

Anmeld

23. september 2012

th

Karina84 skriver:

puha lyder ikke sjovt. hvor mange timer tog det?

Anmeld

23. september 2012

Karina84

th skriver:

Jeg have en lynfødsel var på fødegangen kl. 01.10 og fødte kl. 3.02

var ved at føde vores søn i toilettet.

de sage at så snart jeg fik veer med nummer 2 var det bare med at komme afsted ellers er de ikke sikker på jeg når sygehuset, derfor er jeg temmelig bange for ikke at nå derud til tiden

Puha ja det gik da godt nok stærkt, kan godt forstå du er nervøs så.

Jamen vandet gik onsdag d.9 aften kl.19.30, og han er født kl.00.01 torsdag nat, altså som en af de første fredag d.11... Jeg havde presse veer i over 4 timer, og der måtte to forskellige sugekopper og en stærk overlæge dame til at hive ham ud. Han kom aldrig ned i fødevejen og ligge, hoppede altid op igen, derfor var det meget svært at presse ham ud 

Virkelig ikke en fed oplevelse... 

Anmeld

23. september 2012

th

Karina84 skriver:

Puha ja det gik da godt nok stærkt, kan godt forstå du er nervøs så.

Jamen vandet gik onsdag d.9 aften kl.19.30, og han er født kl.00.01 torsdag nat, altså som en af de første fredag d.11... Jeg havde presse veer i over 4 timer, og der måtte to forskellige sugekopper og en stærk overlæge dame til at hive ham ud. Han kom aldrig ned i fødevejen og ligge, hoppede altid op igen, derfor var det meget svært at presse ham ud 

Virkelig ikke en fed oplevelse... 

nej det lyder da ikke som en sjov oplevelse, håber virkelig det går bedre denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.