Hvad giver i bedsteforældrene i gave fra børnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.071 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. september 2012

Benjamins'mor

Som overskriften siger, hvad giver i bedsteforældrene i julegave, samt evt oldeforældrene fra børnene?

Laver i selv noget? Hvis, hvad laver i?
Køber i? Og har i nogle ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Nadia&Daniel

Benjamins'mor skriver:

Som overskriften siger, hvad giver i bedsteforældrene i julegave, samt evt oldeforældrene fra børnene?

Laura "går med" i vores gave(r).. Vi giver flere gave, bl.a. billeder af Laura (fra vuggestuen)..

Anmeld

23. september 2012

Julemusen

Her får bedsteforældre et fotoalbum fyldt med billeder fra Phillips 1. Leveår. Han bliver 1 i slutningen af oktober :-)
Oldeforældre og tipolde får dekoreret æggeholder :-) har porcelæns tuscher som jeg propper i hånden af den lille og så er det jo bare med at ramme æggeholderene med nogle streger :-D
Ellers for hans faster og moster hæklede gryde lapper som jeg jo så har lavet fra ham af. Og en Bette tegning fra ham af:-)

Anmeld

23. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Herhjemme får olderne et billede af Ida og jeg sammen (muligvis også med min bror) og så får de et sæt fod og hånd aftryk.

Min mor får også billede og et sæt fod og hånd aftryk og så vil jeg gerne give en gave mere, men ved ikke hvad endnu

Anmeld

23. september 2012

Dorthe1986

Benjamins'mor skriver:

Her skal Emil lave gaver min plan er at finde sådan nogle firkantede porcelæns salt og peber, og så kan han tegne lidt streger på dem med porcelænsmaling... Så vil jeg også købe noget krympeplast, som han kan tegne på, og så laver vi dem til magneter det bliver til bedsteforældrene. Til den ene moster laver vi øreringe af krymplast... Den anden moster tror jeg vi vil dekorere bloklys oldemor får nok også salt og peber de får så også en købegave ved siden af som er fra os alle tre :-)

Anmeld

23. september 2012

Ciss

- Håndaftryk/fodaftryk.

- Billeder af de små og bedsterne sammen.

- Portrætbilleder af de små.

- Legetøj som de kan lege med sammen.

...... og så snart børnene er blevet store nok laver de selv ting. Først en tegning, senere ting som perlefigurer og andre hobbyprojekter. Vores den ældste har lige lært sig at sy billeder på papplader, så det er vist årets gave her i huset.  Lillebror er stadig på fingermalingsstadiet.

Anmeld

23. september 2012

MariaKyedDK

Benjamins'mor skriver:

Et maleri vi alle tre laver, der kommer billede af sønnen på, + hånd og fod aftryk og ramme om

Har vi aldrig givet dem før, så bliver spændene ...

Anmeld

23. september 2012

Moma

Benjamins'mor skriver:

En ide kunne være en kalender med billeder. Vi gør det at januarbilledet er et der er taget af børnene i januar i år Osv.

Lysestager som børnene har dekoreret. Kan være brugte marmeladeglas el.lign. 

Lidt samme som ovenfor men glas hvor vi putter chokolader i, som børnene har været med til at lave. 

Tegninger gerne i A3 som lamineres og bruges som dækkeservietter

Anmeld

23. september 2012

MortilCilas

Benjamins'mor skriver:

Sidste år var det et billede af Cilas. Ellers kan man altid få ungerne til at male på et læred.

Anmeld

23. september 2012

Maja_4000

Jeg tror at bedste - og oldeforældre får noget porcelæn af en art som Caroline har tegnet på .. Har ikke fundet ud af om det skal være noget skål , bordskåner , salt og peber eller ...... endnu Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.