Slankekur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. september 2012

anjajoergensen

Hejsa. Jeg hedder Anja og er 20 år og for snart 2 mdr siden fødte jeg en dejlig dreng, og nu er det sådan jeg mangler 10 kg at komme af med, og vil helst gerne af med de fleste af dem inden lillemandens barnedåb D. 20 oktober. Også tænkte jeg om der er nogen af jer der har prøvet dukan slankekur? Og hvis i har hvordan gik det så med den og hvor meget tabte i med den osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

tankai

Jeg har prøvet den, og den virkede egentligt fint. 

Mir forhold var dog ikke klar til, at skulle være sur hele tiden, så hoppede hurtigt af den igen.

Nu er det ganske alminde kalorietælling, jeg er startet på, og er i dag på 6' dagen, og har tabt 5 kilo. 

Anmeld

24. september 2012

Deaktiveret profil

anjajoergensen skriver:

Hejsa. Jeg hedder Anja og er 20 år og for snart 2 mdr siden fødte jeg en dejlig dreng, og nu er det sådan jeg mangler 10 kg at komme af med, og vil helst gerne af med de fleste af dem inden lillemandens barnedåb D. 20 oktober. Også tænkte jeg om der er nogen af jer der har prøvet dukan slankekur? Og hvis i har hvordan gik det så med den og hvor meget tabte i med den osv?

Hej Anja.. :-) 

Tillykke med din baby, det er da dejligt! - Ja så er der de kære kilo du skal slås med nu, men hvis jeg må anbefale dig noget, så er det ikke en kur, men en livsstilsændring, spis en masse frugt, grøntsager, proteiner osv, tag barnevognen med ud og gå ture hver dag, tag et sted hen hvor der er trapper, løb op og ned af dem i et kvarter, hvis du lever sådan en uge, så vil jeg gerne love dig for at du har tabt dig.. 

Jeg har bare et rigtig dårligt kendskab til slankekure, "kure", de virker for det meste kun midlertidigt, så når man har tabt det man skulle, så hopper man tilbage til det gamle, og hopsa, så har man taget på igen..  Bare et lille råd fra mig, som venter på min baby kommer ud om små 8 dage, så jeg forhåbentlig også kan få min krop tilbage på samme måde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.