hvor fedt kan det blive

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

SaNiNa

skal have 12.000 tilbage i skat... tror lige jeg tjekker det for 3 gang...

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Honningblomst

Ej hvor dejligt...*SS* Tror ikke jeg får noget tilbage..er så lavt lønnet, og har laveste trækprocent, så det er vidst bare det.
Men tillykke med den dejlige gave fra skattefar,
(H)

Anmeld

12. marts 2008

Pia.

min mand skal have 14.000 tilbage eller det vælger jeg at kalde for VI skal *SSS* jeg skal desværre betale - dog et lille beløb så det overgår bare til næste år....
Var godt lidt klar over det :S - desværre !!!!

Tillykke med det skønne beløb det er dejligt at få lidt penge man ikke regner med kommer...:P

Anmeld

12. marts 2008

Kaffetanten

Jeg føler mig også ret heldig skal nemlig have mere end 20.000,- tilbage8D Desværre så skal min mand betale næsten 17.000 tilbage (de kan jo så heldigvis overfres til næste år).... Super dejligt da vi har besluttet at sælge vores hus og derefter købe hus nærmere min mands arbejde, ja, og det koster jo penge til bl.a. klargøring.....

Hilsner Louise

Anmeld

12. marts 2008

A.I.G.

Kaffetanten skriver:

Jeg føler mig også ret heldig skal nemlig have mere end 20.000,- tilbage8D Desværre så skal min mand betale næsten 17.000 tilbage (de kan jo så heldigvis overfres til næste år).... Super dejligt da vi har besluttet at sælge vores hus og derefter købe hus nærmere min mands arbejde, ja, og det koster jo penge til bl.a. klargøring.....

Hilsner Louise

Spændende i Aabenraa ?

Nå men jeg fik 10.000 tilbage som faldt på et tørt sted da min mand har fjernet alle lofter, vægge, gulve samt køkken i sommerhuset. Men DONG sendte en elregning i dag hvor de påstår at vi har forbrugt det 10.000 sidste år.... Hmmm så måske er de væk..

ØV

Anmeld

12. marts 2008

Honningblomst

A.I.G. skriver:

Kaffetanten skriver:

Hilsner Louise

Spændende i Aabenraa ?

Nå men jeg fik 10.000 tilbage som faldt på et tørt sted da min mand har fjernet alle lofter, vægge, gulve samt køkken i sommerhuset. Men DONG sendte en elregning i dag hvor de påstår at vi har forbrugt det 10.000 sidste år.... Hmmm så måske er de væk..

ØV

Øv, Anette...her har jeg også fået en øv-elregning og ikke penge tilbage i skat...så der ryger lige en del børnepenge...og så skal der spares på el nu..:)

Anmeld

12. marts 2008

Pia

Hejsa..

ja skønt med penge tilbage i skat.
Jeg skal have 28300 kr tilbage i skat:D og min mand skal have 6000 kr tilbage i skat:D
det er jo lige lidt over 34000 kr og det er så fedt da vi skal til og igang med behandling igen og denne gang skal vi selv betale:S Men pyt, nu vi ved at vi har pengene:)

Og vi er også igang med ombygning, så det er altid dejligt med penge tilbage i skat:))

Knus Pia.

Anmeld

13. marts 2008

H+S Skjolgborg.

jubiii også jeg godt nok ikke så mange som jer piger få 5498 kæresten får 5867 kr..men det er første gang jeg få dem udbetalt de andre gange har det godt til kommunen pga boliglån osv..nu er jeg jo gældfri eller alt samle i banken og kan endelig se frem til af få dem udbetalt...
Ligger godt til vores hus....... ;)

Anmeld

13. marts 2008

Heidi B

Hej...

Hvor fedt, hvor er i heldige....
Jeg ved ikke noget endnu. Men alt hvad jeg får, går i kassen til en romantisk weekend til mig og manden....(L)
Så jeg håber...

Heidi

Anmeld

13. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja her har vi fået os et chock...i lørdags så vi at manden skulle have 29.000 tilbage. Søndag så jeg at der var en kæmpe fejl på befordring på 27.000 :-o Så tirsdag ændrede jeg det til det rette tal og vups...at betale 7.200 8( Så jeg ringede ind...det fattede jeg minus af, men det er så noget som skal betales tilbage af de 29.000 8D

Så han vil gerne sponsorere et sæt briller til mig og et nyt fjernsyn 8D (H)

Jeanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.