Juhuuuu - www.kagestudiet.dk er i luften..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. september 2012

Gulbak

Juhuuuuu - så er min hjemmeside www.kagestudiet.dk klar. Kig forbi og find billeder, priser og andre informationer om mine kager. Mvh. Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Den lykkelige

Flot hjemmeside!  
Jeg er helt vild med den bryllupskage du har lavet med alle de lilla blomster!!! Woow!
De små blomster på siden hvordan er de lavet? Hvilken udstikker har du brugt?

Anmeld

25. september 2012

HeidiØ

Gulbak skriver:

Juhuuuuu - så er min hjemmeside www.kagestudiet.dk klar. Kig forbi og find billeder, priser og andre informationer om mine kager. Mvh. Dorthe

Super flot hjemmeside og lækre kager

Nu kan det godt være det er mig der er blind, men jeg mangler lige at se på hjemmesiden hvor i landet du befinder dig?

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

HeidiØ skriver:

Super flot hjemmeside og lækre kager

Nu kan det godt være det er mig der er blind, men jeg mangler lige at se på hjemmesiden hvor i landet du befinder dig?

fandt det heller ikke  

til ts .. det kan være en god idé at skrive det i bunden af hjemmesiden hvor der nu står kagestudiet.dk ... så er det på alle sider og folk skal ikke lede efter det (for at opgive)

Anmeld

25. september 2012

Zafir

Det er rigtig flot!!!

Held og lykke med det...

(bare lige en tanke... - hvis du er gået 'proff' med det, - har du fået hygiejne kursus og er du momsregistreret? - bare så du ikke kommer i problemer senere.)

Anmeld

25. september 2012

HeidiØ

serinasmor skriver:

fandt det heller ikke  

til ts .. det kan være en god idé at skrive det i bunden af hjemmesiden hvor der nu står kagestudiet.dk ... så er det på alle sider og folk skal ikke lede efter det (for at opgive)

Ja, god idé!

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

Zafir skriver:

Det er rigtig flot!!!

Held og lykke med det...

(bare lige en tanke... - hvis du er gået 'proff' med det, - har du fået hygiejne kursus og er du momsregistreret? - bare så du ikke kommer i problemer senere.)

godt tænkt med hygiejne kursus ... og moms (når det bliver nødvendigt)

Anmeld

25. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så flot hjemmeside!! Vh stine

Anmeld

25. september 2012

Gulbak

serinasmor skriver:

fandt det heller ikke  

Hejsa

Mange tak for alle jeres tilbagemeldinger. I har helt ret i, det er vigtigt hvor jeg bor. Får det tilføjet så hurtigt det er muligt...

Anmeld

25. september 2012

Gulbak

serinasmor skriver:

godt tænkt med hygiejne kursus ... og moms (når det bliver nødvendigt)

Jeg er bestemt ikke gået "proff". Jeg laver fortsat kager udelukkende på hobbybasis og jeg skriver også at jeg mest laver til familie, venner osv.

Mvh. Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.