Andre med sa??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. september 2012

Anonym trådstarter

Den er positiv. åh vi er bare så glade. Er i uge 5 +3 i dag. desværre har jeg haft spontan abort for 6 mdr siden da jeg var i uge 5+4. 

så selvom vi er rigtig glade så frygter vi rigtig meget at det sker igen. Det eneste graviditetssymptomer jeg har er ømme bryster, specielt den ene og udebliven menstruation. Da min mor var gravid, havde hun kvalme i alle 3 graviditeter.

hvornår fik i kvalme? 

er der nogen af jer da har haft spontan abort, lykkes det andet gang med graviditeten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

Stjerneskud

Første gang havde jeg kune ømme bryster, fik slet ikke kvalme, anden gang fik jeg kvalme i 6 eller 8 uge. Denne gang har jeg endnu ikke fået kvalme og jeg håber da heller ikke jeg får det.

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Den er positiv. åh vi er bare så glade. Er i uge 5 +3 i dag. desværre har jeg haft spontan abort for 6 mdr siden da jeg var i uge 5+4. 

så selvom vi er rigtig glade så frygter vi rigtig meget at det sker igen. Det eneste graviditetssymptomer jeg har er ømme bryster, specielt den ene og udebliven menstruation. Da min mor var gravid, havde hun kvalme i alle 3 graviditeter.

hvornår fik i kvalme? 

er der nogen af jer da har haft spontan abort, lykkes det andet gang med graviditeten? 

jeg havde en MA i slutningen af December 2011 - er idag 11+3 og det hele tegner godt denne gang

håber alt også går godt med dig og spiren

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Desværre sku jeg igennem en medicinsk abort pga fosterets hjerte holdt op med at slå - selvom vi i uge 6+1 så hjerteslag hvor intet tydede på at noget var galt trods mit brunlig udflåd af og til.

fik du medicinsk abort og hvor lang tid gik der før du blev gravid igen? 

For at din graviditet kommer til at forløbe godt. Ønsker at ingen skal igennem det som vi sku igennem 2 gange. 

nu har vi været i gang i rigtig lang tid- ønsker snart en baby. Har aldrig vist at det er så svært.

Anmeld

18. november 2012

Miss Kat

Hejsa.

Nu er tråden jo efterhånden halvgammel. Hvordan ser det ud med din graviditet i dag?

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Jamen har fået foretaget en medicinsk abort og efter denne gik der 24 dage før jeg fik min mens. Nu arbejder vi på sagen - for jeg burde have æggeløsning i løbet af de kommende 3 dage. Får dog stadig brun udflåd en gang imellem - men det skyldes nok den ma - kroppen skal lige blive sig selv igen. Håber den er klar til en ny graviditet.

vi HÅBER at næste mens ikke kommer og at vi står med positiv test om 14 dage.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.