kan man finde nye venner på dating sider eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.079 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. september 2012

bobbles

Ja trænger sådan til en ny ven eller veninde har haft 2 veninder gennem de sidste 10 år og er taget ved røven begge gange! Og synes til tider at det kan være ret så kedeligt at sidde herhjemme alene med to børn når min kæreste er på job han arbejder rimelig meget! Men kan man søge efter nye venner på dating sider eller er der en speciel side hvor man kan søge efter venner for man kan sku godt blive lidt ensom til tider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Frøken Christiansen skriver:

Ja trænger sådan til en ny ven eller veninde har haft 2 veninder gennem de sidste 10 år og er taget ved røven begge gange! Og synes til tider at det kan være ret så kedeligt at sidde herhjemme alene med to børn når min kæreste er på job han arbejder rimelig meget! Men kan man søge efter nye venner på dating sider eller er der en speciel side hvor man kan søge efter venner for man kan sku godt blive lidt ensom til tider

Du kan prøve herinde under kategorien venner søges.

Jeg har fundet nogle dejlige veninder herinde

Anmeld

22. september 2012

Muhmi

Tjaa, du kan sgatens finde venner på en datingside, men det er jo ikke det de fleste bruger en datingside til

Prøv herinde eller måske den her side:  http://www.nyevenner.dk/

Anmeld

22. september 2012

bobbles

Muhmi skriver:

Tjaa, du kan sgatens finde venner på en datingside, men det er jo ikke det de fleste bruger en datingside til

Prøv herinde eller måske den her side:  http://www.nyevenner.dk/

Tak det vil jeg prøve at tjekke den hjemmeside

Anmeld

22. september 2012

Tullepigen90

Hvis det var mig ville jeg søge efter venner herinde på baby.dk, det tror jeg at du får mere ud af end datingsider, da denne her side virker mere seriøs.

Held og lykke! 

Anmeld

22. september 2012

Clisolka

Du kan sagtens også søge efter nye veninder herinde 

Der er også denne side - måske den er noget for dig?

https://www.venindeliv.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.