Brystpiercing??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. maj 2009

Dutchji

Jeg har en piercing i mit ene bryst og jeg er godt klar over at jeg jo ikk kan have den i når jeg ammer - men kan man sætte den i for hver gang amningen er overstået??
Jeg mener nemlig at have hørt at den skal helt ud og ikk må komme i før man er helt færdig med at amme...
Nogen der ved noget om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2009

Plysbjørnen

Næ det har jeg ikke hørt noget om, men har tilgengæld hørt at det ikke er sikkert man amme hvis man er brystpiercet, for man kan have beskadiget "mælkekanalerne" (øh hvad hedder de nu), da ringen blev sat i...

Anmeld

22. maj 2009

Kristina V

Jeg har haft før jeg fik Line, og dengang spurgte jeg damen som lavede den, og hun sagde at det er først når man har fået lavet den nogle gange i samme vorte at man ikk kan amme.
Og jeg havde slet ingen problemer med amningen...

Anmeld

22. maj 2009

Mikkelmusen

Kristina V skriver:

Jeg har haft før jeg fik Line, og dengang spurgte jeg damen som lavede den, og hun sagde at det er først når man har fået lavet den nogle gange i samme vorte at man ikk kan amme.

Det kommer også an på hvor dygtig en piercer det er. Jeg kunne godt amme på trods af jeg havde været piercet tidligere, men det var ikke let. Det virkede lidt som om der kom mindre ud ved det bryst end det andet. De brugte også malkemaskine på hospitalet for at få det piercede bryst igang. Det var bestemt ikke rart.

Anmeld

22. maj 2009

Plysbjørnen

Kristina V skriver:

skrev jo også bare at det var hvad jeg havde hørt...

Anmeld

24. maj 2009

Kristina V

Trold skriver:

skrev jo også bare at det var hvad jeg havde hørt...

Anklager dig skam heller ikk, fortæller blot min oplevelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.