Hva gir i jeres børn på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. september 2012

MIWULA

Hvad giver i jeres børn på når h*n skal sove ude i barnevogn/klapvogn nu til middag? Jeg er nemlig i tvivl om hvad jeg skal give Jamie på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

Snartmortil3

tynd hue, alm tøj og termojakke. og selvf dyne

Anmeld

22. september 2012

MissTas

MIWULA skriver:

Hvad giver i jeres børn på når h*n skal sove ude i barnevogn/klapvogn nu til middag? Jeg er nemlig i tvivl om hvad jeg skal give Jamie på. 

Her har Annastacia fleecetrøje, hue og strikluffer og hun har perfekt temperatur når hun kommer ind de dage hvor der er noget køligere ligger jeg et lammeskindstæppe i bunden af barnevognen, det er super

Anmeld

24. september 2012

MIWULA

MissTas skriver:

Her har Annastacia fleecetrøje, hue og strikluffer og hun har perfekt temperatur når hun kommer ind de dage hvor der er noget køligere ligger jeg et lammeskindstæppe i bunden af barnevognen, det er super

Super tak..

Anmeld

24. september 2012

MIWULA

110811 skriver:

tynd hue, alm tøj og termojakke. og selvf dyne

Tak

Anmeld

24. september 2012

HeidiØ

Her er det stadig bare alm tøj + dyne Evt sutsko! Han står i garage som er helt vindtæt og perfekt når han kommer ind

Vores fleecedragt er klar til de helt kølige dage

Anmeld

24. september 2012

TeamRocket

Tynd hue, alm tøj, jakke, dyne og et fleecetæppe :-) vi skal ud og ha fundet nogle tykke sokker til at have på udover de almindelige, han gider ikke sove med sutsko eller futter. Nogle der ved hvor man evt kan købe tykke uld eller fluffy sokker til dreng?

Anmeld

24. september 2012

MIWULA

HeidiØ skriver:

Her er det stadig bare alm tøj + dyne Evt sutsko! Han står i garage som er helt vindtæt og perfekt når han kommer ind

Vores fleecedragt er klar til de helt kølige dage

Åhh det må være dejligt man har sådan et rum..

Anmeld

24. september 2012

MIWULA

TeamRocket skriver:

Tynd hue, alm tøj, jakke, dyne og et fleecetæppe :-) vi skal ud og ha fundet nogle tykke sokker til at have på udover de almindelige, han gider ikke sove med sutsko eller futter. Nogle der ved hvor man evt kan købe tykke uld eller fluffy sokker til dreng?

Jeg købte nogle tykke sokker i h&m sidste år tror faktisk stadig de har dem.. De er gode..

Anmeld

24. september 2012

FruStolpe

MIWULA skriver:

Bella har langærmet body, bare ben og strømper. Og så bare dynen over.

Hun står under halvtag i læ.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.