utroligt ingen ved det/ikke gider svare

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. maj 2009

Betina_fra_Als

Hejza,

Ændring af e-mail-adresse...

Jeg kunne godt tænke mig at få ændret min e-mail adresse, da jeg er så træt af at få ligegyldig mail alle steder fra.

Men hvordan gør jeg det?

Jeg har Outlook Express.

Knus fra Betina ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2009

Munder

Jeg ved det ikke

Anmeld

22. maj 2009

Becks

Hejza,

Jeg kunne godt tænke mig at få ændret min e-mail adresse, da jeg er så træt af at få ligegyldig mail alle steder fra.

Men hvordan gør jeg det?

Jeg har Outlook Express.

Knus fra Betina ;-)

Hm, så vidt jeg ved, så kan man ikke ændre mail adressen, men oprette en ny, for at få nyt mail navn...
Men hæng mig ikke op på ordet
Knus

Anmeld

22. maj 2009

Lillemy60

Kommer an på hvordan du mener Når du bruger outlook har du jo lagt din udbyders mail ind i det program, så er det jo bare at tilføje endnu en mail eller slette den anden så du kun kører med en ny. Jeg bruger gmail som jeg henter ned i outlook da jeg bare ikke fungerer med at læse mails online på nettet. Så jeg har bare tilføjet min gmail-konto i outlook, det funker uden problemer

Anmeld

22. maj 2009

Plysbjørnen

Betina_fra_Als skriver:

Hejza,

Men hvordan gør jeg det?

Jeg har Outlook Express.

Knus fra Betina ;-)

Hejsa Betina.
Du skal have fat i den internet udbyder og have en ny e-mail adresse...

Og når du har fået den så skal du ind under Funktioner og ned i Konti, der skal du markere den Konti du skal have ændret (ved TDC hedder den Pop3.mail.dk) og så trykker du Rediger, og så går du den vej ind og ændre den...

Men det nemmeste ville nok være at på dit internetudbyders hotline til at dirigere dig igennem...

Betina

Anmeld

22. maj 2009

LauraLW

Jeg ville droppe outlook helt... indstallere firefox (download gratis - søg på google) og så få dig en gmail (det behøver du selvfølgelig ikke firefox til, men det var bare en ekstra anbefaling) Gmail kan du tjekke alle steder, og jeg kan absolut ikke klage, oplever næsten aldrig spam... dvs aldrig.

Anmeld

22. maj 2009

Miamaja

jeg ve' det ik'

Anmeld

22. maj 2009

netdaddy

Det er rigtigt at du skal oprette en ny mailadresse for at slippe for spam, med mindre du har fået en lille virus ind på din maskine der gør at din mail og dine indstillinger læses og sendes til spamrobotterne.

Jeg vil anbefale dig at få en ny mailadresse og samtidig installere et spamfilter - her kan SpamFighter være en mulighed, som oven i købet kan fås i en gratis version.

For at opsætte din nye e-mail adresse i Outlook Express kan du finde en vejledning her: http://kundecenter.match2web.dk/index.php?_m=downloads&_a=viewdownload&downloaditemid=3&nav=0,1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.