glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

gædde/gitte

Miss Kat skriver:

Hvis du søger sjov, synes jeg, du skal hoppe tilbage i sengen med din bedste ven, hr. Dildo. 

Kan jo være hun allerede ligger i sengen, mens hun (går ud fra det er en hun) skriver med os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

Miss Kat

gædde skriver:

Kan jo være hun allerede ligger i sengen, mens hun (går ud fra det er en hun) skriver med os

Pudsigt, jeg er sikker på, det er en han.

Anmeld

22. september 2012

gædde/gitte

Miss Kat skriver:

Pudsigt, jeg er sikker på, det er en han.

. narh............... en mand havde ikke tænkt "den er itu".. han havde tænkt "den kan jeg godt fixe med gaffatape og superlim... og et bilbatteri"

Anmeld

22. september 2012

Miss Kat

gædde skriver:

. narh............... en mand havde ikke tænkt "den er itu".. han havde tænkt "den kan jeg godt fixe med gaffatape og superlim... og et bilbatteri"

Haha! Ikke engang helt løgn! 

Jeg stenede til gengæld over, at den kunne genopstå fra de døde.... Vil det sige, den bruger batterier? I så fald er der jo ikke tale om en dildo, men en vibrator... og det burde en kvinde sq da vide...

Du var vist inde på ca. det samme tidligere i tråden. 

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Jeg stenede til gengæld over, at den kunne genopstå fra de døde.... Vil det sige, den bruger batterier? I så fald er der jo ikke tale om en dildo, men en vibrator... og det burde en kvinde sq da vide...

jeg r kvinde oh det r en vibrator.. men i min verden går det hele under betegnelsen dildo... nej jeg prøvede sidst at skifte batterier.. intet hjalp.. men i dag hørte jeg en brummen.. og hvad fandt jeg så i skuffen. min levende rabbit

Anmeld

22. september 2012

gædde/gitte

Miss Kat skriver:

........... HMMMMM.............. en kvinde der kun kunne stave til d-i-l-d-o???

Anmeld

22. september 2012

SanneJensen

Sikke en meningsløs tråd at starte... Men tillykke da

Anmeld

25. september 2012

Miss-86

Faith skriver:

Fatter simpelthen ikke hvad du vil med dit indlæg.

Tror næppe det er interessant for nogen at vide at din dildo er genopstået.

helt  enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.