Hvor mange har md overstået ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. september 2012

Mum33

Ja hvor mange har md overstået og ved i hvad det bliver ? Vi skal på mandag og har valgt ikke at vide kønnet. Håber bare den er sund og rask, da jeg ikke mærker så meget til den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

Gurlibaby

Hejsa

Jeg var til MD scanning i torsdags. Den lille vokser som den skal og har det godt. Det var desværre ikke muligt at se hvad kønnet var da den lå som den gjorde. Vi ville ellers gerne vide det. 

Vi har snakket om at få lavet en kønsscanning, men har besluttet os at det egentlig er underordnet for os. Vi har også en mulighed i uge 34, da jeg skal til en kontrol-scanning. Moderkagen ligger tilsyneladende for tæt på livmoderhalsen til at kunne føde normalt, så de skal tjekke at den har flyttet sig inden jeg skal føde. De regner med at den flytter sig, det er kun for at være helt sikker. Det er ikke noget jeg er nervøs for, da den højst sandsynlig flytter sig. Blev scannet indvendigt på grund af dette, hvilket ikke var så rart.

Scanningen viste også at min moderkage ligger opad min mave, hvilket kan betyde at der kan gå lidt længere tid inden jeg kan mærke spark fra den lille.

Andre der ikke kunne få kønnet afvide, men ønskede det?

Det var alt herfra.

Held og lykke til jer alle

Anmeld

24. september 2012

LMX

Her er MD scanning også overstået. Fik en tidlig i uge 16+ og en lidt senere i uge 20+.

Alt så fint ud og vi venter en pige. (Fik vi at vide pga mdoerkagebiopsi) og scanning bekræftede bare

Jeg skal scannes igen uge 28+ og 35+ for at følge vækst samt hæmatom i min livmoder.

Anmeld

24. september 2012

wilfa

Skal imorgen, glæder os riktig meget! Vi vil gærne vide køn, hvis den lille ikke gemmer det for os  Jeg drømte i nat at det var en dreng, og han dansede helt vilt der inne..  

Jeg mærker heller ikke noget endnu..tror jeg.. er svært at vide hva man skal mærke, når man ikke har prøvet det før jo  er "boblene" fra barnet eller bare fra magen eller andre steder... hihi...

Tillykke med vellykkede scanninger til jer alle 

Anmeld

25. september 2012

wilfa

Nåh- det gik helt fint i dag til md, alt er fint med bebsen, alle mål er som de skal være. Det er nok en pige der ligger i hulen her, hun sa de så 3 streker..  vi er selvfølgelig glade for at bebsen er frisk og rask!

Anmeld

26. september 2012

M&N

Her er der præcis 1 uge til MD. 

Går udfra vi stadig venter os en lille pige

Tillykke til alle som har veloverstået deres scanning!

Anmeld

3. oktober 2012

Line_Olesen

Vi var til MD scanning tirsdag i sidste uge Vi fik afvide at vi venter os en lille tyk dreng Alt var som det skulle og han vokser 100 % som han skal

Jeg har været meget bekymret, da man stadig ikke kan se særlig meget, så det var dejligt at vide at min lille dreng vokser som han skal

Stort set alle (ca. 19 ud af 20) havde gættet på at vi ventede en pige men var selv overbevist om af det var en dreng.. Ved ikke hvorfor men havde jo ret :-D

Anmeld

3. oktober 2012

Line_Olesen

Vi var til MD scanning tirsdag i sidste uge Vi fik afvide at vi venter os en lille tyk dreng Alt var som det skulle og han vokser 100 % som han skal

Jeg har været meget bekymret, da man stadig ikke kan se særlig meget, så det var dejligt at vide at min lille dreng vokser som han skal

Stort set alle (ca. 19 ud af 20) havde gættet på at vi ventede en pige men var selv overbevist om af det var en dreng.. Ved ikke hvorfor men havde jo ret :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.