Top træls fradag aften(hos vaagtlægen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. september 2012

Sahara82

I går ved seks tiden begyndte jeg at få nogle ret voldsomme stiklignene smerter i maven. Troede først jeg bare skulle slappe lidt af, men da det blev ved ringede jeg halv ni til vagtlægen som sagde jeg skulle komme forbi. Efter at have ventet nogle timer der kom jeg ind til lægen som mærkede, trykkede og prikkede til maven og bad mig tisse i en kop. Bagefter kunne hun konstatere en kraftig blærebetændelse som havde givet mig plukveer. Så sært, for havde slet ikke mærket blærebetændelsen, men åbenbart er det helt normalt ikke at kunne når man er gravid.

Men troede virkeligt da det gjorde allermest ondt at det sluttede der med vores babyeventyr, men heldigvis kunne jeg ånde lettet op. Pyha en forskrækkelse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

Palaja

Øv for en oplevelse. Godt det "bare" er en blærebetændelse. Det kan man da gøre noget ved. God bedring 

Anmeld

23. september 2012

Sahara82

Palaja skriver:

Øv for en oplevelse. Godt det "bare" er en blærebetændelse. Det kan man da gøre noget ved. God bedring 

Tak Tror en weekenden under dynen har hjulpet lidt.

Anmeld

27. september 2012

DitteFisk

Har også godt hørt det der med at man sagtens kan få en ret symptom-fri blærebetændelse under graviditet - men av da :/ GODT at det ikke var baby der var noget galt med  

Anmeld

28. september 2012

Sahara82

Gigl skriver:

Har også godt hørt det der med at man sagtens kan få en ret symptom-fri blærebetændelse under graviditet - men av da :/ GODT at det ikke var baby der var noget galt med  

Ja det var godt det ikke var ham. Pyha da!

Anmeld

8. oktober 2012

jeanett80

Jeg troede også lige at det var helt galt. Godt at i kom afsted med positive nyheder.

Anmeld

9. oktober 2012

Sahara82

jeanett80 skriver:

Jeg troede også lige at det var helt galt. Godt at i kom afsted med positive nyheder.

Ja det må man godt nok sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.