"Ups, tissede jeg lige i bukesrne?" Nej vandet gik!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.028 visninger
29 svar
0 synes godt om
22. september 2012

christina92

godmorgen folkens

Ja nu har jeg lagt hele morgenen sådan i min underbevidsthed og tænkt... guud det da ogå træls at have så ondt i maven.. Så her kl. 6.30. Tisser jeg pludselig en smule i bukserne! Tænker hov, det var sq da ikke planen, rejser mig og der kommer en skylle. hmmm.. tænker den førstegangsgravide, måske det var vandet?

Går ned på toilet og er slet ikke i tvivl, vandet er gået. Fint og klart og lugter overhovedet ikke. tager et bind på og tænker hold op der kom meget. går op og spiser og tænder pc'en slapper af under en ve og der kommer endnu en skylle!!

Jeg har veer også, og tænker det nok er dem der har drillet mig hele morgenen.

Nu vil jeg spise min morgenmad, ringe til FG og hoppe tilbage i seng og sove hvis veerne da tillader det

Håber i får en god dag, noget tyder hvertfald på at jeg gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

4xGreve

uhh hvor spændende!!

held og lykke med den forudstående fødsel

Anmeld

22. september 2012

Chili

christina92 skriver:

godmorgen folkens

Ja nu har jeg lagt hele morgenen sådan i min underbevidsthed og tænkt... guud det da ogå træls at have så ondt i maven.. Så her kl. 6.30. Tisser jeg pludselig en smule i bukserne! Tænker hov, det var sq da ikke planen, rejser mig og der kommer en skylle. hmmm.. tænker den førstegangsgravide, måske det var vandet?

Går ned på toilet og er slet ikke i tvivl, vandet er gået. Fint og klart og lugter overhovedet ikke. tager et bind på og tænker hold op der kom meget. går op og spiser og tænder pc'en slapper af under en ve og der kommer endnu en skylle!!

Nu vil jeg spise min morgenmad, ringe til FG og hoppe tilbage i seng og sove hvis veerne da tillader det

Held og lykke

Anmeld

22. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Held og lykke, god fødsel!

Anmeld

22. september 2012

babymus77

Ihh så har du nok bebs i armene i dagrigyig god fødsel og go arb lyst;-) 

Anmeld

22. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Spændene, spændene! Håber du får en rigtig nem fødsel! Vh stine

Anmeld

22. september 2012

La´chrissen

christina92 skriver:

godmorgen folkens

Spændende. God fornøjelse

Anmeld

22. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

held og lykke

Anmeld

22. september 2012

sne190810

Held og lykke!!

.. Og velkommen til en af de bedste dage i dit liv

Anmeld

22. september 2012

Zelinasmor

Held og lykke! 

Håber du får en nem og problemfri fødsel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.