Mangler uldbodyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.416 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. september 2012

sommer1988

Er der nogen der har nogen billige drenge uldbodyer i str. 74-80 som jeg lige skal købe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

Kvist

sommer1988 skriver:

Er der nogen der har nogen billige drenge uldbodyer i str. 74-80 som jeg lige skal købe?

Hvis du kommer fra det midtjyske holder Joha og Brands4Kids nok snart lagersalg og de har begge rigtig lækkert uld..

Anmeld

28. september 2012

sommer1988

Kvist skriver:

Hvis du kommer fra det midtjyske holder Joha og Brands4Kids nok snart lagersalg og de har begge rigtig lækkert uld..

Åhhh elsker Joha!!!! Hvorfor lige i Jylland, jeg er fra Kbh hehe Men mon ikke der også snart kommer noget Joha lagersalg i kbh snart så.. 

Anmeld

28. september 2012

M (:

sommer1988 skriver:

De havde en masse lærke uldbodyer i føtex igår (og til nedsat pris pga. fødselsdag), hvis du er ligeglad med mærket..

Anmeld

28. september 2012

sommer1988

M (: skriver:

De havde en masse lærke uldbodyer i føtex igår (og til nedsat pris pga. fødselsdag), hvis du er ligeglad med mærket..

Føtex er også fint. Så længe de varmer Tak for tippet, måske jeg lige skulle smutte ned og se om det har nogen tilbage. Ved du hvad de var nedsat til?

Anmeld

28. september 2012

M (:

sommer1988 skriver:

Føtex er også fint. Så længe de varmer Tak for tippet, måske jeg lige skulle smutte ned og se om det har nogen tilbage. Ved du hvad de var nedsat til?

Åh, lagde ikke mærke til prisen, da jeg hurtigt blev enig med mig selv om, at et barn der formodentlig først kommer til verden midt i april ikke vil få brug for det i laaaaang tid..

Anmeld

28. september 2012

Kvist

sommer1988 skriver:

Åhhh elsker Joha!!!! Hvorfor lige i Jylland, jeg er fra Kbh hehe Men mon ikke der også snart kommer noget Joha lagersalg i kbh snart så.. 

Hehe, det tror jeg desværre ikke du skal regne med.. Men har lige fundet ud af de tre jeg har i str 80 er blevet for små til min søn.. To fra Name It og en fra Føtex.. Smider lige nogle billeder på i aften..

Anmeld

28. september 2012

Rikke, Liam & Linus

sommer1988 skriver:

50 % ...har selv lige været i Føtex på jagt efter langærmede og leggins. De var revet væk. Men der var MASSER bodyer i str. 80. Ved selvfølgelig ikke om det samme gælder i din føtex.

Anmeld

1. oktober 2012

sommer1988

Kvist skriver:

Hehe, det tror jeg desværre ikke du skal regne med.. Men har lige fundet ud af de tre jeg har i str 80 er blevet for små til min søn.. To fra Name It og en fra Føtex.. Smider lige nogle billeder på i aften..

Ja du må meget gerne ligge billeder op af dem du har

Anmeld

1. oktober 2012

sommer1988

Rikke&Liam skriver:

50 % ...har selv lige været i Føtex på jagt efter langærmede og leggins. De var revet væk. Men der var MASSER bodyer i str. 80. Ved selvfølgelig ikke om det samme gælder i din føtex.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.