Svømmehal alene uden voksen ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

Lone Jakobsen

for mig har det ikke noget med alder at gøre. her handler det mere om hvor gode svømmere de er.

min datter tog sidste år 200 meter mærket til svømning i skolen, og det var for mig, et bevis på at hun er god nok til at gå alene i svømmehallen.

hun var 12 år på det tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

4kløver

Bøllen skriver:

Her er det en kammerats mor jeg havde snakken med. Ungerne havde åbenbart snakket om det og jeg ved ikke helt hvad jeg syntes om tanken. Den ene side skriger nej, men omvendt er de fornuftige nok. Og alle vant til svømmehal. De er 11 

Havde nok sagt ja vis de er fornuftige.

Anmeld

21. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Bøllen skriver:

Her er drengene 11 år, vi er ofte i svømmehallen og de færtes i det dybe bassin alene. Men jeg er med sammen med lillebror og kaster et blik på dem i ny og næ.

Stoler på dem og de kammerater. De evt skal afsted med. Fornuftige drenge alle sammen.

Men pu ha ved ikke om jeg er tryg ved tanken

Puha, så går moderen op i en, hva ?
Altså, tror bare du skal lade den nyde det. HVIS det skulle gå galt (hvilket det IKKE gør), så er der vel også livreddere
Men kunne godt forstille mig følelsen, men de skal jo også lære selvstændighed man kan desværre ikke holde dem i kort snor for altid

Anmeld

21. september 2012

bøllen

Hva med at i sender ungerne i svømmehal og så sidder i selv og får en kop kaffe eller lign imens? Så har du lidt opsyn her den 1 gang

Kammeratens mor er helt tryg ved de er alene derinde. Jeg der imod har et ambivalent forhold til vand.

Vi er ofte i svømmehal men har et øje på hver finger. Er ikke tryg ved vand ( ikke vandskræk ) og ved de godt kan svømme. Men slapper bare ikke af. Er så bange for der sker noget. 

Desværre er vores planer ikke til svømmehal i morgen men ellers var ideen rigtig god. Måske vi skulle prøve det først

Anmeld

21. september 2012

bøllen

Olivia's Moar skriver:

Puha, så går moderen op i en, hva ?
Altså, tror bare du skal lade den nyde det. HVIS det skulle gå galt (hvilket det IKKE gør), så er der vel også livreddere
Men kunne godt forstille mig følelsen, men de skal jo også lære selvstændighed man kan desværre ikke holde dem i kort snor for altid

Ja lige præsic og kan mærke jeg har et ambivalent forhold til vand. Vi kommer der som sagt ofte og drengene færdes som fisk i vandet men jeg er bare ikke tryg ved vand. Har ikke vandskræk eller noget men pu ha.

Det kan bare gå grueligt galt på få min  Nej det jo det .

Anmeld

21. september 2012

bøllen

4kløver skriver:

Havde nok sagt ja vis de er fornuftige.

Lige de her drenge er . Andre fra klassen havde jeg sagt blank nej. Men stoler på de her drenge , men pu ha et stort skridt for mig.

Har et ambivalent forhold til vand, vi er ofte derinde, men er ikke helt afslappet. Har et øje på hver finger. Derfor det er svært for mig om det er FORSVARLIGT.

Anmeld

21. september 2012

bøllen

Lone Jakobsen skriver:

for mig har det ikke noget med alder at gøre. her handler det mere om hvor gode svømmere de er.

min datter tog sidste år 200 meter mærket til svømning i skolen, og det var for mig, et bevis på at hun er god nok til at gå alene i svømmehallen.

hun var 12 år på det tidspunkt

Det er vi helt enig i. Når vi er i svømmehallen færdes de alene i det store bassin på badedyret mens jeg er med lillebror i børnebassinet. De hopper fra begge vipper. De er ikke super svømmer men svømmer ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.