Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk.S skriver: Jeg synes ikke som sådan der mangler noget, men synes det er lækkert hvis der også er et grøntsagsfad med fx agurkeskiver, cherrytomater og peberfrugt.Håber i får en god fødselsdag.
Jeg synes ikke som sådan der mangler noget, men synes det er lækkert hvis der også er et grøntsagsfad med fx agurkeskiver, cherrytomater og peberfrugt.Håber i får en god fødselsdag.
Det er ihverfald en ting de sagtens kan få serveret, jeg tænker gulerods og agurkestave og så med den frugt vi allerede serverer så er det vist ok med det sunde
Monica
Monica P skriver: Jeg er lige blevet færdig med at lave 35 pandekager, de går ikke sultne herfra, jeg lavede dem her til aften så de bare skal varmes i morgen.
Jeg er lige blevet færdig med at lave 35 pandekager, de går ikke sultne herfra, jeg lavede dem her til aften så de bare skal varmes i morgen.
Lækkert!!!!
Den menu ku ne sagtens få mig tidligt ud af sengen Det skal jeg dog alligevel da vi skal på østersjagt på Rømø MUMS!
God fødselsdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128