TR skriver:
Hej piger ,
Søger meget gerne hjælp !
Som i alle ved mistede jeg jo vores søn den 27 april,
Fik så et brev idag hvor hele forløbet står i og er ret chokket over den her sætning : "blodprøver viste, du havde antistoffer fra rubellavirus, parovirus og herpes
HERPES har aldrig fået det ord afvide , hva skal det betyde ??!??!!!??!!??
Håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig !!
Herpes skal man da i behandling for eller ?????
Ødet kører rundt i mit hoved 
PS
Rubella virus er røde hunde.
Dem skal du helst have antistoffer imod.
Nu ved jeg ikke om du hører til den generation, der er blevet vaccineret mod røde hunde, eller at du har haft det som barn.
Hvis du har haft det tidligt i graviditeten, kan det medføre blindhed hos barnet, men forårsager meget, meget sjældent yderligere skader, som kan forårsage en abort, og så vil aborten som regel også ske temmeligt tidligt.
Til gengæld er det mere alvorligt med Parovirus.
Det kan være den, der har været årsag til at du mistede dit barn.
Parovirus består af flere grupper, bl.a. Lussingesygen, som de fleste småbørn får inden for de første 3 år, der medfører lidt feberm og rødt udslet, der får kinderne til at blusse rødt, deraf navnet.
Voksne derimod kan få en anden type, som man bl.a. kan få ved at drikke ubehandlet mælk eller spise is eller fløde/ægge desserter lavet af økologiske produkter, der ikke er ordentligt forarbejdet.
For den voksne giver, det som regel milde influenzasymptomer med let maveonde, som hurtigt fortager sig, men for fostret er det katastrofalt og kan ramme i hele graviditeten.
Så..jeg ville nok kontakte min læge og bede om en nærmere fortolkning af det sidste.