Sengerand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

Mikkelmusen

Hvor høj er jeres sengerand. Min er ikke ret høj ig hun stikker benene ud igennem og sidder fast. Jeg kunne godt tænke mig en højere, og måske har i et god idé tøser?

Selvfølgelig kan jeg lave en selv, men afhængig af materialerne så er det lige så dyrt eller dyrere som at købe en ny. Kender i nogle steder som har høje sengerande?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Rasmine

Hmm... Selvom Rasmus' er forholdsvis høj, er den lidt slatten. Og hvis han roder med den, med hænder eller fødder, "falder den ned". Det er jo stof, og den er blot bundet fast med stofsnore, så ved ikke om det ville hjælpe med en som var højere. (Og jeg snakker om en sengerand.) :)

Anmeld

12. marts 2008

Hyner

Heysan...
Jeg var så aktiv mens jeg var gravid at jeg syede selv Emma`s sengerand og jeg kom af med ca 200bananer i det hele. Det er både stof, pladevat og tråd, så jeg synes ikke det var så galt når man nu fik den som man ville... Jeg har syet den så den er 35cm høj og så har jeg kommet lidt mere pladevat i end dem fra butikkerne så den falder ikke sådan sammen... Så jeg er vældig glad for at jeg har lavet den selv, men Emma stikker da også arme og ben ud hvor hun kan komme til det:P
Krams Henriette

Anmeld

12. marts 2008

Juniors mor

Hej hej
Jeg har også syet Julies selv. Jeg har lavet den 40 cm høj og har lagt mere pladevat i, end der er i dem man køber, så den holder sig pænt stiv, og bliver ikke så nemt sparket flad.
Jeg havde noget af stoffet i forvejen og resten købte jeg, men jeg vil tro den har kostet ca 200 kr alt i alt - og jeg synes den er rigtig fin ;)
Julie har ikke siddet fast mellem træmmerne endnu - ihvertfald ikke hvad vi har set.....

Anmeld

12. marts 2008

ivfmarie

Min er homemade, af et stykke reststof, og et billigt vattæppe fra Jydsk - max 100 kr ialt. Den er ca 40 cm høj, og dejlig tyk - den klapper ikke lige sammen.
Maske kunne du starte med at sy ekstra snore på, så du kan binde den bedre fast langs sengen?
Marie - der også selv lavede Frejas, og den ligger hun med endnu - hun elsker den!

Anmeld

12. marts 2008

Mikkelmusen

Tusind tak for svar tøser. Vil overveje selv at sy en højere.. men omkring 500 snore :D

Anmeld

12. marts 2008

Tikki

Jeg har en fra babydan - tror den er købt i ønskebørn.

Anmeld

12. marts 2008

birgittemarie

Jeg har lavet min med pap inderst og pladevat omkring, så den er der ingen, der slipper ud igennem og den braser heller ikke sammen. Allerbilligst: Køb noget lagenlærred (i IKEA eller Stof & Stil f.eks. til højst 20 kr. meteren) Så kan du også lave den så høj, du vil have den. Hvis du køber et par meter i 150 cm. bredde har du, hvad du skal bruge...

Knus fra Birgitte:)

Anmeld

12. marts 2008

Sille

Jeg har samme problem.. jeg har snoet sengeranden rundt om tremmerne.. sådan ind-ud hele vejen rundt.. så sidder den godt fast.. den skal strammes godt for at kunne nå, men det går lige.. og så river hun den ikke ned... det kan hun ikke..
ved ik om du kan bruge det..
kh sille

Anmeld

13. marts 2008

Mikkelmusen

Tak Sille. Det vil jeg i første omgang prøve. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.