hovedstads området? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

Københavnermor

FrkZier skriver:

ja det jo ikke så langt fra Herlev
tusind tak! glæder mig også rigtig meget til at blive moar !

Det bliver fantastisk! 

Vi kan godt snakkes lidt sammen hvis du har lyst, vi bor jo ikke langt fra hinanden, og det er jo altid hyggeligt at lære nye mennesker at kende! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

FrkZier

Nu som Moar skriver:

Det bliver fantastisk! 

Vi kan godt snakkes lidt sammen hvis du har lyst, vi bor jo ikke langt fra hinanden, og det er jo altid hyggeligt at lære nye mennesker at kende! 

det synes jeg da lyder som en god ide, fordi du har ret - det er altid rart at lære nye mennesker at kende

Anmeld

22. september 2012

Københavnermor

FrkZier skriver:

det synes jeg da lyder som en god ide, fordi du har ret - det er altid rart at lære nye mennesker at kende

Min søster havde termin i torsdags, så der går nok ikke længe endnu før jeg bliver moster! Så jeg undskylder lige på forhånd hvis hjem er fraværende på baby.dk de kommende dage. 

Anmeld

22. september 2012

FrkZier

Nu som Moar skriver:

Min søster havde termin i torsdags, så der går nok ikke længe endnu før jeg bliver moster! Så jeg undskylder lige på forhånd hvis hjem er fraværende på baby.dk de kommende dage. 

uuh hvor spændende
hehe det gør skam ingenting!

Anmeld

22. september 2012

M (:

FrkZier skriver:

aaij det sødt af dig - beton er også lidt mere mig

Det tænkte jeg nok  

Anmeld

22. september 2012

Frejsmor

FrkZier skriver:

ja det heller ikke så langt væk
taak og tillykke med din snart 1årige søn

Nej nemlig, så hvis du har lyst til at snakke, kan du jo evt. sende mig en pb..

Taak - tiden går godt nok stærkt, jeg fatter det ikke rigtigt..

Anmeld

14. oktober 2012

Babydrøm

FrkZier skriver:

Hej tøser

Jeg ved der er en masse delige tøser herinde, men er der også nogen der bor i københavns området der kunne være intereseret i at lære lille mig lidt bedre og kende og evt mødes eller lign?

lidt om mig :

21 år gammel, kæreste, nygravid med Termin d. 1 maj 2013 og bosat i Herlev ca 10 km fra rådhuspladsen

håber på at høre fra jer derude

Selvom tråden ik er helt ny, ville jeg da lige sige jeg også bor i Kbh og vil gerne lære nogle dejlige tøser at kende  

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

AnnL skriver:

Selvom tråden ik er helt ny, ville jeg da lige sige jeg også bor i Kbh og vil gerne lære nogle dejlige tøser at kende  

Selvom tråden ikke er helt ny er jeg her stadig og bor også stadig i hovedstadsområdet og klar til nye bekendt skaber Hehe

Anmeld

14. oktober 2012

ESV

FrkZier skriver:

Selvom tråden ikke er helt ny er jeg her stadig og bor også stadig i hovedstadsområdet og klar til nye bekendt skaber Hehe

Hvor i Herlev bor du??

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

ESV skriver:

Hvor i Herlev bor du??

Lige ved posthuset  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.