Hvilken flyverdragt har i købt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Bare mig..

Hej alle!

Jeg skal til at købe flyverdragt til min datter, men jeg er i tvivl om hvilken jeg skal købe.

Sidste år havde hun en reima hvilket var godt, men jeg synes den er lidt stiv i stoffet.. Måske det bare er mig..?

Så....hvilken har i købt eller har i sinde at købe?

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

L&V

MGN~NGM<3 skriver:

Hej alle!

Jeg skal til at købe flyverdragt til min datter, men jeg er i tvivl om hvilken jeg skal købe.

Sidste år havde hun en reima hvilket var godt, men jeg synes den er lidt stiv i stoffet.. Måske det bare er mig..?

Knus!

Vil altid købe reima og anbefaler det os til forældrene i den bhv jeg er i. har aldrig oplevet noget bedre

Anmeld

21. september 2012

Liva

Hej

Jeg har købt friends fra coop til begge mine børn. Har haft dem hvert år og har kun gode erfaringer. Den er testvinder og koster 'kun' 650 kr - så et virkeligt godt køb.

Kh Liva

Anmeld

21. september 2012

chael

Reima tec, har mine unger fået i år

Anmeld

21. september 2012

Faith

Har købt Minymo til mine i år.

Anmeld

22. september 2012

Bare mig..

Mange tak for jeres svar. :-) Jeg vil kigge lidt rundt og se hvad jeg finder.. Skal jo have det bedste!!! ;-)

Anmeld

22. september 2012

Clisolka

MGN~NGM<3 skriver:

Hej alle!

Knus!

Sidste år købte jeg en Danfæ som var aaaaalt for stor - den kan hun genbruge igen i år  For 14 dage siden fik jeg købt en ekstra på udsalg (sat ned til 300 kr) i Intersport - hvad er det den hedder Hulabalu eller lige deromkring 

Anmeld

22. september 2012

Vial

Didriksson Baffin. Mega lækker (ligger godt i test). Fik rabat så betalte 1600 for to stk.

Anmeld

22. september 2012

Bare mig..

Babymor2010 skriver:

Sidste år købte jeg en Danfæ som var aaaaalt for stor - den kan hun genbruge igen i år  For 14 dage siden fik jeg købt en ekstra på udsalg (sat ned til 300 kr) i Intersport - hvad er det den hedder Hulabalu eller lige deromkring 

Tak!

Jeg havde faktisk tænkt at jeg ville tage i intersport og kigge lidt. De plejer at have gode varer!

Anmeld

22. september 2012

Bare mig..

Vial skriver:

Didriksson Baffin. Mega lækker (ligger godt i test). Fik rabat så betalte 1600 for to stk.

Hvor køber man dem henne? Altså hvilken butik er de i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.