NF scanning på mandag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

Jeg er stadig anonym, da vi først vil offentliggøre at vi skal være forældre efter NF

Jeg gruer virkelig for denne scanning. Det er den første scanning vi skal til, og vi har endnu ikke hørt hjertelyd eller andet, "kun" været hos sygeplejersken og få opstartet vandrejournal.

Jeg håber jo bare, som alle andre, at vores lille smølf er sund og rask!

Er der nogle der har lyst til at dele deres tanker, bekymringer eller erfaringer med mig?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Mokka

Hej

Jeg skal afsted til nf næste mandag og har det vist lidt som dig. Er dybt nervøs for om der er liv osv. Har to veninder der har prøvet at være til nf med et foster der var gået til i uge 8...  Og plus de andre man læser/hører om så synes jeg det er ganske foruroligende

Men det er vel meningen at vi skal opmuntre hinanden og glæde os over at vi er nået så langt og glæder mig rigtig meget til at høre om en super scanningen i har været til på mandag

Kh.

Anmeld

21. september 2012

FF

Nahhh ejjh hvor er det spændende

Håber alt går godt hos jer begge

Har også kun fået vandrejournalen , hos lægen .

og glæder mig meget til førstegang at skule til jordmoder , scannest  og høre hjertelyd :') nahh , men tror jeg bliver meget nervøs lige inden jeg skal huff 

Er i uge 10+4 (sirke) og skal til jordmoder i uge 13 , lang tid endnu

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Tak skal du have, og i lige måde

Ja, jeg kan godt mærke at mandag nærmer sig, er meget nervøs! Jeg prøver at tænke positivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.